Industry Wire

Geplaatst door ServiceNow

ServiceNow kondigt uitbreiding partnerships Microsoft en NVDIA aan tijdens Knowledge 2024

Amsterdam – 14 mei 2024 – ServiceNow heeft vorige week tijdens het jaarlijkse Knowledge-evenement in Las Vegas een uitbreiding van de partnerships met onder meer Microsoft en NVIDIA aangekondigd. De nieuwe integratie van ServiceNow Now Assist en Microsoft Copilot brengt de kracht van twee generatieve AI-assistenten samen in één naadloze bedrijfservaring. Daarnaast toonde ServiceNow samen met NVIDIA de AI-avatars van de toekomst, die gebruikmaken van NVIDIA’s Avatar Cloud Engine (ACE)-spraak-, large-taalmodel (LLM)- en animatietechnologieën die digitale personages tot leven brengen met behulp van generatieve AI.
Naast de uitgebreide partnerships met Microsoft en NVDIA waren er tijdens Knowledge 2024 ook nog andere partneraankondigingen. Zo is ServiceNow een samenwerking met IBM aangegaan om de impact van generatieve AI (GenAI) binnen organisaties te versnellen. Een nieuwe integratie combineert de kracht van het Now Platform met IBM watsonx om de productiviteit voor klanten en partners te verhogen. ServiceNow zal ook watsonx.ai en IBM Granite foundation LLM’s integreren in zijn Now Assist GenAI-ervaring voor ServiceNow-klanten.
Genesys
ServiceNow en Genesys brengen hun beste platformfunctionaliteiten samen voor het verenigen van customer serviceteams, het centraliseren van werkrouting, en het versnellen van de productiviteit van werknemers voor meer gepersonaliseerde klantervaringen en vereenvoudigde werknemerservaringen.
Fujitsu
ServiceNow en Fujitsu zijn een uitgebreider partnership aangegaan om samen te werken aan het lanceren van sectoroverschrijdende oplossingen. Om innovatie te versnellen, openen ServiceNow en Fujitsu ook een nieuw Fujitsu-ServiceNow innovation center voor digitale transformatie en klantsucces.
Infosys
Ook heeft ServiceNow een nauwere samenwerking met Infosys aangekondigd voor het transformeren van klantervaringen met AI-gedreven sectoroplossingen. De samenwerking helpt de productiviteit te verhogen, efficiency te verbeteren en de gebruikerservaring te optimaliseren voor organisaties door het combineren van ServiceNow’s Now Assist GenAI-functionaliteiten en Infosys Cobalt. Infosys zal ook de investeringen in training verdubbelen door het certificeren van 3.500 werknemers met ServiceNow GenAI-skills.
ServiceNow bouwt verder aan de meerjarenvisie voor zijn partnerprogramma met als doel het versnellen van de end-to-end digitale transformatie voor klanten. Het partnerecosysteem van ServiceNow is gegroeid in zowel capaciteit als functionaliteit, en biedt meer robuuste sectorkennis en oplossingen op maat die klantwaarde creëren en de platforminnovaties van ServiceNow verder uitbreiden.
Meer informatie over de aangekondigde partnerships zijn via onderstaande links te vinden:
Over ServiceNow  
ServiceNow (NYSE: NOW) laat AI werken voor mensen. We bewegen mee met het tempo van innovatie om klanten te helpen bij het transformeren van organisaties in elke sector. Daarbij hanteren we een betrouwbare, mensgerichte aanpak bij het op grote schaal inzetten van onze producten en diensten. Ons AI-platform voor bedrijfstransformatie verbindt mensen, processen, data en apparaten om de productiviteit te verhogen en bedrijfsresultaten te maximaliseren. Voor meer informatie, ga naar: www.servicenow.com.
© 2024 ServiceNow, Inc. All rights reserved. ServiceNow, the ServiceNow logo, Now, and other ServiceNow marks are trademarks and/or registered trademarks of ServiceNow, Inc. in the United States and/or other countries. Other company names, product names, and logos may be trademarks of the respective companies with which they are associated.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht