Geplaatst door Multiple Estate

Sevket Utkun lanceert onder Multiple Estate een heel nieuw concept

Multiple Estate ontzorgt mensen van onnodige kosten met deze hun unieke en innovatieve methode.

Multiple Estate is een vastgoedbedrijf in ontwikkeling dat zich focust op het landelijk verhuren en beheren van vastgoed. Daarnaast hebben zij een geheel nieuwe methode bedacht en gelanceerd, waarbij klanten een gepersonaliseerd beheer-pakket samen kunnen stellen op basis van hun wensen en behoeftes. ‘De klanten vinken in de calculator aan welke taken zij van belang vinden en het beste past bij hun eigen situatie. Elke taak heeft zijn eigen prijs. Bij elke taak die de klant aanvinkt komt er een bedrag bovenop. De klant stelt hierbij een maandbedrag op en zal Multiple Estate tijdens de hele verhuurperiode optreden als uw vastgoedpartner.’ Aldus Sevket Utkun (21).

Multiple Estate biedt daarnaast ook de mogelijkheid om uw woning te laten schoonmaken en te meubileren naar wens. Ook focussen zij zich op het huisvesten van personeel voor verschillende bedrijven.

Sevket: ‘Ik ben Multiple Estate begonnen, omdat wij hebben gemerkt dat bij reguliere vastgoedbeheerbedrijven er een standaard vooropgesteld pakket met een vaste prijs aan wordt geboden en de klant hier niet veel aan kan veranderen. Zo kunnen er taken zitten in dat vooropgesteld pakket, waar de klant geen gebruik van gaat maken of niet van toepassing is in zijn of haar situatie, maar toch voor moet betalen. Door deze unieke en innovatieve methode bepaalt de klant zelf wat er in het pakket zit en heeft de klant zelf in handen wat de prijs wordt voor dit pakket. De term ‘klant is koning’ wordt zo daadwerkelijk in werking gebracht.

Sevket Utkun kent geen vaste werktijden en is continu bezig om zijn bedrijf aan te passen en te ontwikkelen om zijn missie; ‘De huizenmarkt voor beleggers en particuliere verhuurders aangenamer te maken.’ te bereiken. Zorgvuldigheid, helderheid en nauwkeurigheid zijn de drie belangrijkste punten waarop hij zich wil focussen en zijn bedrijf wil ontwikkelen. Met dit model wil hij pandeigenaren ontlasten van hoge percentages voor courtage en van taken die in een vooropgesteld pakket zitten, waarvoor klanten voor moeten betalen, maar er geen gebruik van maken.

Website: www.multiple.estate