Geplaatst door Skil Europe B.V.

Skil lanceert online ‘pimp-een-stoel’ wedstrijd

Bezoekers van de actiewebsite www.skil-fox.com kunnen een unieke stoel winnen in de nieuwe online wedstrijd van Skil. In de ‘pimp-een-stoel’ actie kan men één van de drie vormen stoelen selecteren en deze online ‘pimpen’. De negen ontwerpen die de meeste stemmen krijgen, winnen aan het einde van de actieperiode unieke prijzen. De wedstrijd is te vinden op www.skil-fox.com en loopt van 1 maart 2014 t/m 30 april 2014.

De eerste prijzen zijn drie unieke stoelen, welke speciaal zijn ontworpen voor Skil. De drie winnaars ontvangen ook een set van drie nieuwe Skil gereedschappen: de veelzijdige Skil Fox 3-in-1 multi schuurmachine, de Skil Torro multi boormachine en een Skil decoupeerzaag. Alle prijzen zijn, samen met de volledige informatie over de wedstrijd, te vinden op www.skil-fox.com.

De drie basisvormen stoelen die de bezoeker kan modificeren zijn de ‘Zig-zag stoel’, de ‘Wave stoel’ en de ‘Steigerplanken stoel’. Elke vorm stoel is via verschillende tools eenvoudig te ‘pimpen’ op www.skil-fox.com. De beschikbare opties zijn de afwerking, kleur en het patroon van de stoel en het toevoegen van allerlei decoratieve elementen en teksten. Zodra het ontwerp gereed is, kan deze worden geplaatst in de galerij, waar vrienden en andere bezoekers van de site deze kunnen bewonderen en er op kunnen stemmen. De winnende ontwerpen zijn degenen die de meeste stemmen hebben aan het einde van de actieperiode.

Bekijk alle informatie over de Skil ‘Pimp een stoel’ wedstrijd op www.skil-fox.com.