Industry Wire

Software AG platinum-sponsor van Sogeti’s BI & IM Symposium 2014

Vianen, 14 juli 2014 – Sogeti maakt bekend dat Software AG, bekend van ARIS, webMethods en Apama, de nieuwe Platinum-sponsor is voor het jaarlijkse Business Intelligence & Information Management-symposium. Dit evenement vindt plaats op 24 en 25 november 2014 in ‘t Spant! in Bussum. Software AG, specialist in het digitaliseren en optimaliseren van intelligente bedrijfsprocessen, is hiermee één van de belangrijkste sponsors van het grootste BI & IM-symposium in de Benelux. Sogeti organiseert dit symposium in samenwerking met marktanalist Ovum en mediapartner BIM Media.

Strategisch belang data
Vrijwel elke organisatie is inmiddels doordrongen van het strategische belang van data om betere inzichten en resultaten te bereiken. De vraag is echter in hoeverre organisaties daadwerkelijk in staat zijn om de beschikbare data optimaal te benutten en de gewenste business-doelen te bereiken. En of ze beschikken over de juiste infrastructuur om de data tijdig en effectief te kanaliseren. Het thema dat dit jaar centraal staat op het BI & IM Symposium, is ‘BI means Business’. Het snijvlak waar business en technologie elkaar raken. Software AG ondersteunt dit met zijn Intelligent Business Operations-platform (IBO) – in combinatie met oplossingen voor procesmanagement, datamanagement en integratie.

“De hoeveelheid geproduceerde data groeit exponentieel onder invloed van het toenemend aantal (mobiele) applicaties en apparaten”, zegt Hans Kouffeld, Vice President Software AG Benelux. “Als gevolg daarvan ontstaat een steeds grotere behoefte aan real-time verwerking en analyse van grote hoeveelheden gegevens om intelligente acties te ondernemen op het juiste moment. Organisaties kunnen niet meer dagen wachten op analyses of rapportages. Zij willen op het moment van ontstaan over informatie kunnen beschikken om hun business voor morgen veilig te stellen. Met ons Intelligent Business Operations-platform zetten we bedrijven aan het stuur. We stellen het management in staat goed geïnformeerde beslissingen te nemen en data om te zetten in acties voor een betere klantbeleving, waarde maximalisatie en risicobeheersing. Dit sluit naadloos aan bij het thema van het symposium van dit jaar. De keuze voor ons Platinum-sponsorship is daarmee een logische stap.”

Over het symposium
Op initiatief van Sogeti en marktanalist Ovum wordt dit symposium georganiseerd in samenwerking met vele marktleiders op het gebied van Business Intelligence en Informatie Management. Verder wordt het evenement ondersteund door mediapartner BIM Media met de titels AutomatiseringGids, Business Information Magazine, IT Infra en Informatie. Dit jaar vindt het symposium voor de veertiende achtereenvolgende keer plaats en verwacht de organisatie een recordaantal inschrijvingen van 1000 deelnemers. Meer informatie over dit BI & IM Symposium is beschikbaar op www.bisymposium.nl.

Over Sogeti Nederland B.V. 
Sogeti is een vooraanstaande IT-dienstverlener actief in applicatiebeheer, management van infrastructuren en High-Tech engineering. De oplossingen van Sogeti voor mobiel werken, security, de cloud en business intelligence dragen bij aan het realiseren van de strategische doelstellingen van haar klanten in de grootzakelijke markt. Op het gebied van software testen is Sogeti marktleider zowel wereldwijd als in Nederland. Passie voor het vakmanschap zit in de genen van de meer dan 2500 Sogetisten werkzaam (dicht)bij de klant. Sogeti Nederland B.V. maakt deel uit van de wereldwijde Sogeti groep met zo’n 20.000 IT-professionals in 15 landen met meer dan 100 vestigingen in Europa, de VS en India. Meer informatie is beschikbaar op www.sogeti.nl.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht