Industry Wire

Geplaatst door Sound of Data

Sound of Data sluit zich aan bij Talkdesk Partner Ecosysteem om bedrijven te helpen betere klantervaringen

Sound of Data heeft vandaag een partnerschap aangekondigd met Talkdesk®, Inc., een wereldwijde leider op het gebied van cloud contact centers voor bedrijven die geobsedeerd zijn door klanten, om contact center oplossingen te bieden die organisaties kunnen gebruiken om het potentieel van het leveren van geweldige klantervaringen (CX) te ontsluiten.

Door dit partnerschap krijgen de klanten van Sound of Data nu toegang tot de volledige
suite van Talkdesk cloud contact center oplossingen, inclusief het paradepaardje van het bedrijf; de oplossing Talkdesk CX Cloud™.

De Talkdesk CX Cloud™ contact center activiteiten zijn gemakkelijk aan te passen aan de veranderende behoeften van klanten, klantenservice en verkoopteams.
Wat resulteert in een hogere productiviteit, klanttevredenheid en kostenbesparingen.

30 jaar ervaring
“Met meer dan 30 jaar ervaring in het helpen van bedrijven en merken met hun internationale klantenservice geloven wij dat telefonie nog vele jaren een succesvol klantenservice kanaal zal blijven. Maar dit moet niet het enige kanaal zijn”, aldus Jos van Loo, CEO, Sound of Data. “Idealiter gebruiken bedrijven telefonie voor urgente en ingewikkelde zaken, en andere kanalen voor zaken die digitaal kunnen worden afgehandeld, al dan niet met behulp van AI.”

Voordelen van de samenwerking
“De Talkdesk cloud contact center oplossingen helpen bedrijven precies dat te doen. De oplossing bevat verschillende opties om interacties te automatiseren zoals Tekst- to- Speech of chat, maar bedrijven kunnen er ook voor kiezen om het persoonlijk te houden wanneer dat nodig is. Op deze manier zijn de interacties met de klantenservice efficiënt en relevant voor zowel de agents als de klanten,” vervolgt Jos Van Loo. “Het is onze taak om bedrijven te helpen bij het uitzoeken wat voor hen het beste werkt, nu en in de toekomst. Dat is waar onze ervaring met het implementeren van klantcontactplatforms in verschillende branches om de hoek komt kijken.”

Kracht van AI
In de voorhoede van CX-technologie-innovatie brengt Talkdesk bovendien de kracht van
AI in elk element van zijn producten en diensten. Onder zijn recente innovaties,
Talkdesk introduceerde de eerste human-in-the-loop technologie voor contactcentra.
centra. Het bedrijf verandert ook het CX-spel met de eerste speciaal gebouwde
industrie-specifieke producten voor contactcentra.

Bouwen aan merkvertrouwen en -loyaliteit
“De klantervaring overschaduwt snel de producten en diensten die organisaties leveren om de belangrijkste drijfveer te worden voor het opbouwen van merkvertrouwen en loyaliteit,” zegt Stew Hale, regional vice president, resellers en channel, Talkdesk. “Organisaties erkennen dit in toenemende mate en ontwikkelen hun contact centra tot een strategische bron voor betere klantervaringen. Sound of Data zet zich in om bedrijven te helpen die transformatie te maken en betere klantbetrekkingen te creëren met een Talkdesk-oplossing die het beste past bij hun unieke behoeften en CX-doelstellingen.”

Over Sound of Data
Sound of Data is uw onafhankelijke partner voor Customer Service oplossingen, met een focus op wereldwijde en omnichannel bereikbaarheid. Wij routeren inkomende telefonie, integreren back-office in communicatieplatforms, mengen kanalen, automatiseren gesprekken en bieden inzichten voor uw continue verbetering. Meer weten? www.soundofdata.nl

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht