Geplaatst door SquareTrade

SquareTrade biedt verzekeringsproducten aan via Phone House Nederland

Amsterdam, 21 januari 2019 SquareTrade, internationaal aanbieder van verzekeringen voor mobiele telefoons, kondigt een samenwerking aan met het Nederlandse telecombedrijf Phone House om hun klanten verzekeringen voor mobiele apparaten aan te bieden. Klanten van Phone House profiteren hiermee van een flexibele verzekeringspolis, met als doel al het gedoe weg te nemen, dat vaak met verzekeringsclaims geassocieerd wordt.

Klanten van Phone House die kiezen voor telefoonbescherming van SquareTrade, profiteren onder meer van:

• volgende-dag-vervangingsservices: klanten kunnen – overal in de EU – hun kapotte toestel inruilen voor een vervangend toestel;
  • snelle reparatie: klanten kunnen hun kapotte telefoon naar een SquareTrade-gecertificeerd reparatiecentrum sturen, waar die wordt gerepareerd en binnen twee werkdagen wordt teruggestuurd;
  • probleemloze onlineclaims: klanten kunnen in slechts enkele minuten claims indienen, de meeste claims worden direct goedgekeurd;
  • wereldwijde dekking van mobiele apparaten;
  • mogelijkheid om tot twee claims per 12 maanden in te dienen.

“We zijn erg verheugd dat we onze services kunnen uitbreiden naar klanten in Nederland”, zegt Kevin Gillan, Managing Director Europe bij SquareTrade. “Onze klanten staan op de eerste plaats en we zorgen ervoor dat, wanneer hun telefoon stukgaat, SquareTrade die snel kan repareren, zodat ze altijd connected blijven met de wereld. Onze samenwerking met Phone House brengt onze innovatieve services naar nieuwe regio’s, zoals Nederland.”

Anton Kooijman, voorzitter van Phone House Nederland:“Phone House onderscheidt zich van zijn concurrenten door zijn uitstekende service. Dankzij deze samenwerking kunnen we onze klanten een breder en transparanter verzekeringsproduct, uitstekende service, en persoonlijk en onafhankelijk advies bieden. De samenwerking met SquareTrade is daarom een logische stap.”

De samenwerking markeert het begin van een succesvolle relatie tussen SquareTrade en Phone House Nederland, met in de nabije toekomst aanvullende verzekeringsproducten voor je mobiele telefoon.

Ga voor meer informatie over het aanbod van SquareTrade en Phone House naar www.phonehouse.nl/verzekeringen.

Over SquareTrade

SquareTrade is een toonaangevende verzekeraar die door miljoenen klanten wordt vertrouwd vanwege zijn snelle en uitzonderlijk hoogwaardige service. SquareTrade beschermt mobiele apparatuur, zoals laptops, smartphones en tablets, en andere consumentenelektronica tegen storingen en schade door ongelukken. SquareTrade is onderdeel van de Allstate family en heeft hoofdkantoren in San Francisco (VS) en Londen (VK). Ga voor meer informatie naar www.squaretrade.com.

Over Phone House

Phone House is een Nederlands telecombedrijf met meer dan negentig winkels in Nederland. Phone House biedt advies op maat voor de perfecte combinatie van telefoonabonnementen en smartphones. Klanten krijgen uitstekende service, de beste deals en persoonlijk advies. Phone House is lokaal betrokken en is net buiten de grote steden gevestigd. Dankzij de vele winkellocaties is er altijd een Phone House in de buurt. Daarnaast breidt het bedrijf voortdurend het productportfolio uit. Hierdoor kan Phone House klanten nog beter van dienst zijn.