Industry Wire

Geplaatst door KSF

Startup Watermelon sluit zich aan als lid bij de Klantenservice Federatie

Zeist, 26 september 2018 – De Nederlandse startup Watermelon, leverancier van slimme chatbots, heeft zich aangesloten bij de Klantenservice Federatie (KSF). “Wij als startup zijn op een missie om de klantenservice beter, sneller en leuker te maken met innovatieve chatbot-software. Maar een groot deel van de processen is en blijft mensenwerk; daarom is het voor ons als technologiebedrijf uitermate belangrijk op de hoogte te blijven van wat er actueel is in de branche en in contact te komen met de mensen die weten wat er speelt.”

“Wij zijn er als Klantenservice Federatie niet alleen voor de bedrijven die zelf actief zijn in het klantcontact, maar ook voor de dienstverleners. Zij kunnen met nieuwe technologieën onze sector efficiënter en innovatiever maken,” aldus Geeske te Gussinklo, directeur van de KSF. “Met Watermelon hebben wij een nieuw, jong lid erbij. Dat is voor ons als brancheorganisatie belangrijk: wij zijn er niet alleen voor gevestigde namen maar ook voor de nieuwe spelers in de markt. Samen werken we aan de kwaliteit van klantenservice.”

Over Watermelon

Watermelon is een Nederlandse AI-startup die het proces van online sales en -klantenservice voor bedrijven vergemakkelijkt en effectiever maakt. De startup biedt een overzicht voor alle chat-applicaties die gebruikt worden bij digitale klantcommunicatie. Watermelon wordt momenteel gerund door een jong en talentvol team van 25 mensen en is opgericht door Alexander Wijninga en Charl Haas.

Over de Klantenservice Federatie (KSF)

De KSF is de branchevereniging voor klantcontact en is het platform voor kwalitatief hoogstaande kennisdeling en belangenbehartiging, met een uitgebreid netwerk, voor contactcenters, toeleveranciers en zzp’ers.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht