Industry Wire

Geplaatst door SuperHeroes Amsterdam

SuperHeroes Amsterdam benoemt Niels Straatsma tot creative director

AMSTERDAM, 17 januari 2019 –– Niels Straatsma is per 1 januari aangesteld als Creative Director bij SuperHeroes, het reclamebureau met de ambitieuze missie om de wereld te redden van ‘boring advertising’. SuperHeroes breidt daarmee haar Amsterdamse creatieve directie uit.
Samen met Rogier Vijverberg – SuperHeroes-oprichter en ECD – en Niek Eijsbouts vormt Straatsma de creatieve directie van de Amsterdamse vestiging van het bureau.

Niels Straatsma begon zijn loopbaan bij 180 Amsterdam en is meer dan 10 jaar actief in de reclame. Hij werkte lange tijd bij Achtung!, waar hij vele prijswinnende campagnes maakte voor onder meer Vodafone, 3FM, Volkswagen en Philips. Ook was hij als Creative Director eindverantwoordelijk voor de merkcampagne van ANWB.

Straatsma vertrok vervolgens naar Los Angeles om als Associate Creative Director aan de slag te gaan bij Hustle, een hub binnen het internationale advertising agency R/GA.
Teruggekeerd in Nederland ging hij aan de slag als freelancer:
“Ik wilde rustig kijken bij welk bureau ik me thuis zou voelen. En bij SuperHeroes voelde het goed. De No Ego, No Bullshit mentaliteit bij SuperHeroes bevalt me wel. Tegelijkertijd is het een internationaal bureau met grote ambities en een vernieuwende visie. We gaan met zijn allen het bureau wereldwijd nog spraakmakender maken.”

http://www.hellosuperheroes.com

SuperHeroes is een internationaal reclamebureau met een digitaal DNA. Het bureau is op een ambitieuze missie: de wereld redden van ‘boring advertising’. In de afgelopen negen jaar heeft het bureau innovatieve en onderscheidende campagnes gemaakt voor onder andere ASUS, Converse, MTV, Coca-Cola, energiedirect.nl en LG USA. SuperHeroes heeft vestigingen in Amsterdam, New York en Singapore.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht