The Bean Machine brengt Nubium BV voort: focus op websites, mobiel en online marketing

The Bean Machine brengt Nubium BV voort: focus op websites, mobiel en online marketing
Nubium, Latijn voor cloud, is opgezet om focus aan te brengen op de ontwikkeling van websites, webapps en online marketing. Door de sterke toename van internet gebaseerde toepassingen en de mobiele consumptie van internet stijgt ook de behoefte aan een goede aansluiting bij het MKB. Een simpele website is allang niet meer toereikend, je moet je klant weten te bereiken en te binden met slimme applicaties en goede inhoud. Nubium ontzorgt de technische ontwikkeling en implementatie van websites, apps en adviseert daarnaast bedrijven waar het aankomt op online aanwezigheid en het behalen van (bereiks)doelstelligen.
“De oprichting van Nubium is voor ons een logische stap aangezien wij het afgelopen jaar gemerkt hebben dat de vraag naar deze producten (web, app, consultancy) vanuit het bedrijfsleven groter is dan ooit. In de situatie, zoals die bij The Bean Machine ontstaan was, kreeg deze specifieke vraag niet de aandacht die het wat ons betreft verdient vanwege de daarnaast sterk stijgende vraag naar softwareapplicaties vanuit onder andere de zorgsector. Door deze scheiding aan te brengen kunnen we meer focus aanbrengen in de werkzaamheden en de vraagstukken maximaal de aandacht geven die ze verdienen.”
De klanten van The Bean Machine, met uitzondering van de software/ zorgsectorklanten, gaan naadloos mee naar Nubium. “Voor onze klanten zal er niet veel veranderen, de lopende projecten zullen gewoon volgens planning doorgang vinden. We hebben nu echter wel meer ruimte gecreëerd om te focussen op trends en innovaties op het gebied van CRM, CMS en apps voor het bedrijfsleven.”
Aldus voormalig algemeen directeur van The Bean Machine en nieuw aangewezen algemeen directeur van Nubium Erik Smit.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.