Geplaatst door ThinkWise

Thinkwise lanceert eigen community

Apeldoorn, 31 januari 2019 – Thinkwise, leverancier van het low-code software development platform voor business software, lanceert vandaag zijn eigen Learn & Support-omgeving. Met deze interactieve omgeving helpt Thinkwise iedereen die met het Thinkwise-platform werkt eenvoudig zijn kennis vergroten door online trainingen te volgen.

In de nieuwe Learn & Support-omgeving is alle documentatie over het platform beschikbaar. Via de community kunnen klanten en partners van Thinkwise met elkaar in contact komen, kennis delen en vragen stellen op het forum. Thinkwise deelt hier verder informatie over productontwikkeling, updates, functionaliteiten en events.

Platform voor e-learning, documentatie, community en blogs

Het onderdeel Learn geeft de gebruiker toegang tot alle trainingen. Op een eigen tijdstip kunnen zij zelfstandig online trainingen volgen. De community bestaat uit een forum, gamification, documentation, ‘ideation’ en blogs. Developers helpen elkaar door hun kennis en ideeën te delen. Zij kunnen vragen stellen en beantwoorden op het forum. Thinkwise experts plaatsen hier ook regelmatig technische blogs met nuttige tips, en delen hun visie. Het onderdeel ‘sneak preview’ geeft developers ten slotte als eerste een voorproefje van nieuwe functionaliteit en de laatste ontwikkelingen.

Kennis voor iedereen toegankelijk

Via de website van Thinkwise is de Learn & Support-omgeving voor iedereen beschikbaar. Elke bezoeker krijgt toegang tot alle beschikbare informatie. Na aanschaf van een Thinkwise-licentie kunnen gebruikers ook online trainingen volgen en actief deelnemen en reageren op het forum. Klanten van Thinkwise kunnen zo snel aan de slag nadat zij een licentie hebben aangeschaft.

Moller Toma, Projectleider Thinkwise Community: “Wij willen developers wereldwijd in staat stellen om zichzelf eenvoudig te scholen tot een Thinkwise Platform Expert. Thinkwise-kennis, -ervaring en -expertise wordt online gemeengoed, en daar profiteren alle gebruikers van het Thinkwise Platform van!”

Over Thinkwise

Thinkwise is leverancier van het eigen low-code software development platform waarmee eenvoudig en snel bedrijfssoftware gerealiseerd wordt. Naast het realiseren van bedrijfssoftware verkoopt Thinkwise zijn platform ook in licentievorm aan bedrijven die hiermee eigen softwareoplossingen of softwareoplossingen voor hun klanten realiseren.

Voor meer informatie: www.thinkwisesoftware.com.