Industry Wire

Geplaatst door JBL

This Page Amsterdam helpt JBL met een meer consistente merkbeleving op hun e-tail kanalen

JBL lanceert een digitale shop-in-shop voor online retailers in Europa. Hiermee is een consistente premium branding gegarandeerd en het stelt JBL in staat om zijn content in één keer beschikbaar te stellen op de websites van alle aangesloten retailers. Alle content kan hierdoor snel en efficiënt geüpdatet en gemanaged worden, zonder dat retailers zelf iets hoeven te doen. Dit leidt tot een hogere conversie en een toename van sales.

“We leven tegenwoordig in een wereld waarin consumenten een waardevolle merkbeleving willen hebben bij alle touchpoints”, aldus Edward Tetteroo, partner van This Page Amsterdam. “Premium merken moeten dezelfde merkbeleving bieden in indirecte e-tail kanalen als in hun eigen directe kanalen. JBL pakt deze uitdaging aan door een digitale shop-in-shop uit te rollen over hun online retailer netwerk, waarmee ze zich echt onderscheiden van de concurrentie.”

Digitale merkbeleving

De huidige beperkingen als gevolg van de Corona crisis versnellen de overgang van offline naar online. Het is voor merken en retailers belangrijker dan ooit om consumenten in het online winkelschap net zo’n sterke merkervaring te bieden als in de fysieke winkels.

JBL loopt vooruit

De digitale shop-in-shop levert JBL meer op dan alleen de mogelijkheid om de merkbeleving van consumenten te verbeteren. Ze kunnen ook hun content met één druk op de knop organiseren en managen, zonder dat de retailer iets hoeft te doen. Dave Seedorf, Marketing Manager EMEA bij JBL: “We streven bij JBL continu naar kwalitatieve én impactvolle marketingoplossingen. Het creëren van deze digitale shop-in-shop geeft ons een leidende positie in de digitale transformatie van retail.”

Roll-out van de shop-in-shop

De eerste retailers in het netwerk van JBL zijn inmiddels live met de digitale shop-in-shop. Mediamarkt België is een van de eersten die live zijn gegaan; https://www.mediamarkt.be/mcs/brand/_JBL,98952,43.html, gevolgd door andere grote Europese spelers in de markt.

De digitale shop-in-shop van de toekomst

This Page Amsterdam heeft een premium digitaal platform gecreëerd waarop de product USP’s van JBL gepresenteerd worden in een volledig JBL gebrande omgeving. De digitale shop is dynamisch en loopt altijd real-time synchroon met de producten, prijzen en beschikbare voorraden. Tegelijkertijd biedt het platform bezoekers een rijke mediaervaring met video’s, product hotspots en waardevolle functies als vergelijkingstabellen en customer reviews.

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht