Geplaatst door Digital Content Company

T-Mobile en Digital Content Company zetten succesvolle samenwerking door

Na een succesvolle pilot kiest T-Mobile definitief voor Digital Content Company (DCC) om het volledige digitale aanbod van haar spaarprogramma te verzorgen. Met meer dan een miljoen actieve leden is T-Mobile Extra een van de grootste loyaliteitsprogramma’s in Nederland.

Op basis van de uitgangspunten van het spaarprogramma en de merkwaarden van T-Mobile, stelt DCC een assortiment op maat samen. Naast bioscoopvouchers, entreetickets en cadeaukaarten zijn ook e-vouchers voor eigen producten van T-Mobile, zoals een databundel, in het assortiment opgenomen. Tijdens de pilot zijn al tienduizenden e-vouchers verstuurd via het DCC-platform. DCC ontsluit met één universele koppeling alle toonaangevende aanbieders van digitale content in de vorm van e-vouchers.

Melanie Bijlhout Senior Customer Value Manager bij T-Mobile: “We bereiken een optimaal resultaat voor onze klanten, zij ontvangen een e-voucher in onze huisstijl die ook nog  geoptimaliseerd is voor het gebruik op een mobiel apparaat. In de samenwerking met DCC kunnen we dit snel afstemmen en inregelen, zodat onze focus weer ligt op de klanttevredenheid.”

Naast het maatwerk verzorgt DCC vanuit de standaard dienstverlening ook de administratie, facturatie en helpdesk van de digitale content van T-Mobile Extra. Zonder inkooprisico, investering in techniek en uren voor administratie en beheer.

“De service van Digital Content Company sluit perfect aan op onze behoefte. Wij hebben nu de beschikking over een breed en aantrekkelijk digitaal assortiment, dat we geheel naar wens kunnen inzetten. Bij T-Mobile willen we voor onze klanten het beste uit de markt halen dat er is.”Het zit in ons DNA om daring te zijn, dat hebben we met deze pilot aangedurfd en het is een succes geworden,” stelt Bijlhout.

Over Digital Content Company

Digital Content Company (DCC) – www.digitalcontentcompany.nlontsluit met één universele koppeling alle toonaangevende aanbieders van digitale content in de vorm van e-vouchers. DCC richt zich met haar uitgebreide contentaanbod en innovatieve platform op aanbieders van loyalty- en incentiveprogramma’s. Maandelijks worden via DCC tienduizenden e-vouchers verzonden aan klanten van o.a. T-Mobile en Nuon.

De content wordt aangeboden door middel van e-vouchers, die zijn voorzien van een unieke (bar)code. Hiermee kan bijvoorbeeld direct thuis een film worden bekeken, muziek worden gedownload, maar er is ook een ruime keuze aan

e-vouchers die toegang of korting geven bij populaire activiteiten en verrassende uitjes in Nederland.

Http://www.digitalcontentcompany.nl