Geplaatst door TNW

TNW en Accenture bundelen hun krachten om jong digitaal talent aan te moedigen door middel van de T500

Vandaag kondigden TNW (The Next Web) en Accenture aan dat de inschrijvingen voor de T500 zijn geopend. De T500 is gericht op het herkennen en vieren van jong talent in Nederland. De T500 werd in 2017 gelanceerd en verbindt jonge geesten met digitale bedrijven door een jaarlijkse shortlist te cureren van de meest getalenteerde mensen onder de 26, werkzaam in de Nederlandse digitale industrie.

Zij die de lijst behalen, winnen een ticket voor TNW Conference op 9 en 10 mei in Amsterdam, waar ze een programma bijwonen bestaande uit presentaties van sprekers van grote (internationale) bedrijven als Accenture, Google, Ford, IBM en National Geographic. Het programma is onderverdeeld over 11 thema’s, waaronder AI, blockchain, marketing en design.

T500-leden krijgen daarnaast de kans om deel te nemen aan speciale Talent Sessions georganiseerd door leidinggevenden van toonaangevende bedrijven en internationale merken. In 2018 konden T500-leden zich aanmelden voor 23 ronde tafel gesprekken met 25 sprekers, waaronder Koen Adolfs, Product Owner bij ABN AMRO en Chuck Stephens, Global Head of Inclusion, Diversity en Belonging bij Booking.com.

De T500-winnaars worden voorafgaand aan de conferentie samengebracht tijdens een feestelijk evenement georganiseerd door Accenture in TQ.

Zojuist heeft TNW de oproep tot deelname aan de T500 aangekondigd. Deelnemers kunnen zich nog tot 25 maart aanmelden, waarna de aanvragen worden beoordeeld door een panel van experts. De definitieve shortlist wordt op 29 maart aangekondigd op thenextweb.com.

Marc Rozenveld, Accenture: “Als een talent-gedreven bedrijf zijn we erg trots dat we de ontwikkeling van ambitieus jong talent in de digitale industrie op deze manier kunnen steunen.”

Patrick de Laive, TNW: “T500 is een startschot voor jong, lokaal talent gebleken, door hen de kans te bieden een evenement van wereldklasse bij te wonen, te leren van de besten, hen in de schijnwerpers te plaatsen en hun succes te vieren.”

Link naar het programma en het aanmeldformulier: https://thenextweb.com/conference/t500