Industry Wire

Geplaatst door CRMWaypoint

Ton van der Meer doet eerste pre-keynote tijdens Salesforce World Tour

Hilversum, 11 april 2016 – Ton van der Meer, CEO en oprichter van CRMWaypoint, is één van de  pre-keynote-sprekers tijdens de Salesforce World Tour Amsterdam. Van der Meer zal tijdens de pre-keynote ingaan op de visie van Accenture Cloud First, waar CRMWaypoint sinds januari dit jaar onderdeel van is, en de rol van snelheid bij implementaties van cloudomgevingen.

De Salesforce World Tour wordt voor het vierde jaar op rij georganiseerd en is met naar verwachting 5.000 bezoekers het grootste gratis evenement voor businessinnovatie in Nederland. Op het programma staan onder andere de Customer Succes Expo, de opening van de Girlsday en een keynote van Neelie Kroes, die sinds begin dit jaar zitting heeft in de Raad van Commissarissen van Salesforce. Ton van der Meer, CEO en oprichter van CRMWaypoint en sinds januari dit jaar onderdeel van Accenture, zal voorafgaand aan de keynote het podium bestijgen.

Snelheid
Volgens van der Meer is de rol van een partner bij een cloudimplementatie anders dan vroeger het geval was en dat komt met name door de snelheid waarmee technologie gebruikt kan worden. Technologie is door de opkomst van cloud computing en ‘mobile’ zeer toegankelijk geworden, waardoor het eenvoudig is om businessprocessen te innoveren. Lag de nadruk bij een implementatie vroeger vooral op techniek, ligt de focus tegenwoordig op snelheid. Het inrichten van een oplossing en de adoptie door gebruikers is belangrijk geworden en de implementatieconsultant moet met name kennis hebben van bedrijfsprocessen en kwaliteiten hebben op het gebied van projectmanagement.

Accenture
“Cloudimplementaties zijn echt een apart specialisme. Ze zijn wezenlijk anders dan de IT-implementaties uit de oude wereld. Accenture Cloud First is de divisie van Accenture die zich speciaal heeft toegelegd op het implementeren van cloudomgevingen en gebruikt daarbij alleen A-merken. Accenture is, na de overname van CRMWaypoint, met 620 projecten bij 250 bedrijven de grootste implementatiepartner van Salesforce in de Benelux en uitstekend gepositioneerd om bedrijven te begeleiden bij hun digitale transformatie,” aldus Ton van der Meer.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht