Geplaatst door TRADUS

TRADUS neemt twee nieuwe experts in dienst op het hoofdkantoor in Amsterdam en versterkt de strategisch belangrijke afdelingen datawetenschap en marketing

Amsterdam, 28.01.2020 TRADUS.com, de wereldwijde marktplaats voor tweedehands zwaar materieel, begint het nieuwe jaar met twee strategisch belangrijke nieuwe aanwervingen. Nadja Sörgel, General Manager van TRADUS zegt daarover: „We zijn blij dat we met Ioannis en Ellen twee topexperts aan boord krijgen. Met behulp van hun expertise zullen wij vanuit ons hoofdkantoor in Amsterdam onze internationale groei ambitieus verder uitbouwen”.

Ellen Nazarenus, hoofd marketing bij TRADUS

Ellen sluit zich aan bij TRADUS en komt van Square Inc., een wereldwijd opererend Fintech-bedrijf. Vroeger heeft zij onder meer gewerkt bij internationale bedrijven zoals NESTLE USA en ZS Associates. Zij is 30 jaar en heeft meer dan acht jaar professionele ervaring in een internationale omgeving en is een bewezen expert in marketing, webstrategie en merkpositionering. Ellen beheerst het hele marketingrepertoire. Haar analytische vaardigheden en ervaring in een technologische omgeving maken van haar de ideale persoon voor de nieuwe functie. Ellen heeft een Master of Business Administration behaald aan de University of Chicago Booth School of Business en een Bachelor of Arts in economie en wiskunde aan de Northwestern University.

Ioannis Panagiotis Zempekakis, hoofd datawetenschap bij TRADUS

Ioannis heeft meer dan tien jaar ervaring in datawetenschap. Zijn vaardigheden gaan van het structureren en analyseren van telemetrische gegevens tot het ontwikkelen van prognose-instrumenten. Hij wijdde zijn doctoraalscriptie aan het onderwerp artificiële intelligentie en econometrie. Hij is 32 jaar en een gerenommeerd expert op het gebied van artificiële intelligentie, econometrie en economie en is goed thuis in databases. Hij studeerde aan de Universiteit van Macedonië (Griekenland), de Universiteit van Essex (UK) en de Universiteit van Tilburg (Nederland).