Industry Wire

Geplaatst door Out of Home Masters

Unieke campagne Zeeman in Madurodam

Zeeman, FHCS en Out of Home Masters hebben samen een netwerk dat bestaat uit miniatuur billboards, masten en abri’s onthuld in Madurodam. De laagste prijs op het kleinste billboard. Zeeman en Madurodam hebben al een langlopende samenwerking, dus de keuze om de laagst mogelijk prijs te promoten in het attractiepark was een logische keuze. De billboards en abri’s van Zeeman zijn een jaar lang in Madurodam te zien.

“Hoe opvallender, hoe beter. Deze bijzondere ‘kleine’ campagne met Zeeman en Madurodam is dan ook een feest om aan mee te mogen werken. Er is een unieke campagne ontwikkeld als aanvulling op het landelijke abri netwerk waarbij de creativiteit volledig past bij de cultuur van alle betrokken partijen.” Aldus Jelle Nijman van Out of Home Masters.

Een logische keuze
‘’Tijdens het ontwikkelen van het mediaplan ontstond het idee om het concept “kleiner kunnen we de prijs niet maken” extra kracht bij te zetten door ook de reclameobjecten in Madurodam in te zetten’’, aldus Kasper Figee van Zeeman. ”Een visueel concept dat de prijsbelofte op een eenvoudige, maar toch opvallende manier overbrengt. Met de hulp van Out of Home Masters is ons idee tot stand gebracht. Zeeman is sinds 2007 sponsor van Madurodam. In het park is ook een Zeeman filiaal met vrachtwagen te bewonderen’’.

Win-win voor beide partijen
“Madurodam wil het beste en mooiste laten zien van Nederland”, laat Yvette Nieboer van Madurodam weten. “Onze attracties, doe-dingen en miniaturen zijn zoveel mogelijk een weerspiegeling van het Nederlandse straatbeeld. Een echte Hollandse Retail formule als Zeeman mocht hierin niet ontbreken. Zeeman is een trouwe partner en al jarenlang vertegenwoordigd in ons park. Toen Out of Home Masters ons benaderde voor deze unieke campagne hoefden we daar dan ook niet lang over na te denken. Dit is een win-win voor beide partijen.”

Over Out of Home Masters:
Out of Home Masters is gespecialiseerd in de planning en inkoop van (digitale) buitenreclame. Mede dankzij onze unieke insights, propositie, werkwijze en de dagelijkse onderhandelingen die wij met alle exploitanten/aanbieders voeren, komen wij voor onze opdrachtgevers tot de beste resultaten. Inmiddels mogen wij mooie merken zoals o.a. Tony Chocolonely, Flink, Coolblue, eToro, Swapfiets, Enterprise, Innocent, Talpa Radio (538, Sky Radio, Veronica) Talpa TV (SBS6, Veronica, Net 5) Linda., Domino’s Pizza, Swatch Group, Zeeman en vele andere adverteerders en ook (internationale) mediabureau’s tot onze vaste “happy clients” rekenen.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht