Industry Wire

Geplaatst door Happinez

Unieke commercial van Happinez brengt je in hogere sferen

Vandaag start mediamerk Happinez een bijzondere awareness campagne. Een sensationele commercial ter promotie van een geheel vernieuwd trainingsplatform.

Toonaangevend online leerplatform
Happinez wil met deze betoverende video zoveel mogelijk mensen kennis laten maken met het rijke aanbod van online trainingen die het mediamerk aanbiedt. Inmiddels is Happinez hét toonaangevende online leerplatform voor persoonlijke en spirituele ontwikkeling. De bekroonde trainingen zijn heel rijk: naast heel veel informatie krijg je oefeningen, video’s en advies van de beste experts op het gebied van spiritualiteit, geluk en astrologie. Bovendien word je opgenomen in de snel groeiende Happinez-community. Verbonden, maar toch lekker in je eigen tempo, vanuit je eigen huis.

Thuisstudies nemen enorme vlucht
Bijna heel Nederland zit al een hele tijd verplicht thuis. Dat heeft een grote impact, maar gelukkig niet alleen een negatieve. Want veel mensen voelen ook de behoefte om zichzelf op een ander, spiritueel, vlak te ontwikkelen. Bijvoorbeeld door een meditatiecursus te volgen, of zich te verdiepen in astrologie, tantra of de maancyclus. De pandemie heeft natuurlijk ook invloed op onze kinderen. Daarom is het fijn om als ouder handvatten te krijgen zodat je goed kunt omgaan met hun emoties, bijvoorbeeld met de training HSP Kids. Iedereen is op zoek naar verbondenheid; met onszelf, met anderen, met de natuur. Happinez helpt daarbij op een positieve manier met unieke online trainingen.

“We hadden niet durven dromen dat ons trainingsplatform direct zo’n vlucht zou nemen.” aldus Tess Warmerdam, Brand director Happinez. “Met een aanbod van 8 verschillende trainingen hebben we ruim 26.000 cursisten mogen verwelkomen. Dit jaar gaan er nog eens 8 trainingen live.”

Zweven door de ruimte
In de video start de hoofdpersoon op haar kamer een online training van Happinez. Door een licht-transitie reist ze naar een andere dimensie. Hier zit ze kalm in kleermakerszit, gereed om haar meditatie te starten. Via een double dolly-techniek zweeft de hoofdpersoon 7 meter door de ruimte. Hiermee visualiseren we dat ze in een hogere staat van bewustzijn komt. Een bijzondere reis volgt waarbij zij alle lessen die ze heeft geleerd in de trainingen zelf ervaart. In deze sequentie zien we gespiegelde mudra’s, tarotkaarten, kristallen, vallende sterren, dansende mensen en de maan. In een extreme close-up zien we sterren in haar ogen nog glinsteren. Uiteindelijk zit ze weer op haar slaapkamer en klapt ze haar laptop dicht.

Over Happinez

Happinez is al 17 jaar hét mindstyle magazine van Nederland. Happinez is het magazine voor wie op zoek is naar verdieping, verrijking en verwondering. Per nummer bereikt Happinez meer dan 500.000 lezers in Nederland. Het succesvolle magazine wordt ook in het Frans en Duits uitgegeven. Happinez magazine verschijnt acht keer per jaar.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht