Geplaatst door Zens

Verander met gemak elk meubelstuk in een draadloze oplaadplek

Eindhoven, 15 april 2021 – De behoefte aan gemakkelijke toegang tot stroom en verbonden blijven is groter dan ooit. Om in deze behoefte te voorzien, wordt draadloos opladen steeds vaker geïntegreerd in meubilair. Zowel op kantoor als thuis. Zens, een Nederlandse aanbieder van innovatieve oplaadtechnologieën, wil iedereen het gemak, de voordelen en de vrijheid van geïntegreerde oplaadpunten laten ervaren. Om die reden introduceert Zens twee nieuwe opladers voor elektronische apparaten met Qi-ondersteuning: de Zens Built-in wireless charger 10W output en de Zens Built-in wireless charger 15W output. Door hun innovatieve ontwerp kunnen de opladers worden beschouwd als de dunste integreerbare draadloze opladers tot nu toe. Bovendien sluiten ze naadloos aan op het interieur. Geniet van de vrijheid van geïntegreerd draadloos opladen zonder rommelige kabels. De opladers zijn momenteel als pre-order te bestellen en de eerste bestellingen worden naar verwachting vanaf 20 mei 2021 geleverd.

– Adviesprijs: € 49,99 – Adviesprijs: € 69,99
– Mogelijkheid tot draadloos laden met 10W – Mogelijkheid tot snelladen
– Voor smartphones & draadloze koptelefoons met Qi-ondersteuning – Voor smartphones & draadloze koptelefoons met Qi-ondersteuning
– Geleverd met een voedingsadapter en een twee meter lange kabel – Geleverd met een voedingsadapter en een twee meter lange kabel
– Kabelmanagement om de kabel onder een bureau vast te zetten – Kabelmanagement om de kabel onder een bureau vast te zetten
– Ultradun ontwerp (5 mm) – Ultradun ontwerp (5 mm)
– Makkelijk te integreren in elk materiaal – Makkelijk te integreren in elk materiaal

Bouw je meubel om tot oplaadplek
Met de integreerbare draadloze opladers van Zens kan als het ware elk meubelstuk bijna moeiteloos worden omgetoverd tot een draadloze oplaadplek. Maak de oplader onderdeel van een nachtkastje, de keuken, of een bureau in een (thuis)kantoor. De meeste geïntegreerde oplaadoplossingen zijn relatief dik en vereisen voor de installatie grote gaten in het meubeloppervlak. De integreerbare draadloze opladers van Zens zijn daarentegen slechts vijf millimeter dun en vereisen enkel een klein gaatje van 8 millimeter voor een perfecte en naadloze installatie met minimale veranderingen aan het meubilair. Beide draadloze opladers worden geleverd met een garantieperiode van drie jaar.
“Innovatie en daarbij blijven inspelen op de veranderde wensen van de consument zit bij Zens in het DNA. Wij zien een groeiende vraag naar draadloze opladers waarbij het gebruikmaken van verschillende kabels voor verschillende elektronica verleden tijd is. Het kan makkelijker en daarom introduceren wij twee nieuwe draadloze opladers voor elektronica met Qi-ondersteuning,” aldus Johan Plasmans, CEO bij Zens. “We weten inmiddels dat draagbare technologieën onderdeel zijn en blijven van ons leven. Daarom wil de consument ook steeds vaker dat een oplader naadloos aansluit op zijn of haar interieur, de oplader wordt deel van ons leven. Wij bieden daar een passende oplossing voor.

Over Zens
Zens is een innovatief bedrijf dat zich richt op de ontwikkeling en productie van draadloze oplaadproducten die het leven gemakkelijker maken. Met draadloos opladen van Zens kunt u een ultieme vrijheid ervaren. Thuis, op kantoor en onderweg.
Gelegen in het hart van Europa’s ‘Silicon Valley’, bevindt Zens zich in het epicentrum van technologie en innovatie. Brainport Eindhoven is de thuisbasis van enkele van ’s werelds meest betrouwbare technologische experts, denkers, doeners en samenwerkende geesten.
De reeks innovatieve draadloze opladers van Zens zit boordevol geavanceerde technologie en is ontwikkeld voor zowel consumenten als bedrijven, en ontworpen om mensen in staat te stellen hun manier van leven te verbeteren.