Geplaatst door TrueLime

Vilans gunt TrueLime de Europese Aanbesteding “Online Dienstverlening”

Kennisorganisatie Vilans en digitaal bureau TrueLime gaan voor de komende jaren een partnerschap aan voor de volledige transformatie van de online dienstverlening van Vilans. Na een grondige selectie via een Europese Aanbesteding heeft Vilans de opdracht aan TrueLime gegund op basis van prijs en kwaliteit (technische en beroepsbekwaamheid).

Samen bouwen aan een toekomstbestendige Online Dienstverlening

De komende jaren vernieuwt Vilans met het project Online Dienstverlening alle kennispleinen en campagnewebsites. Hierbij wordt gekozen voor een headless opzet, waarbij Vilans de content voor alles sites centraal beheert en over meerdere kanalen kan delen. Door het toepassen van personalisatie kunnen de verschillende doelgroepen optimaal bediend worden.

Succesvolle samenwerking

TrueLime en Vilans werken al geruime tijd succesvol samen voor de realisatie en het beheer van de platformen hulpmiddelenwijzer.nl, vilans.nl en vilansprotocollen.nl. Tijdens onze samenwerking staat scrummatig werken, een persoonlijke klik en energie tijdens de projecten centraal. Nu mogen we de samenwerking verder intensiveren, waar we als TrueLime supertrots op zijn! We kijken uit naar het vervolg van ons partnership.

Over Vilans

Vilans is de landelijke kennisorganisatie voor de langdurige zorg. Samen met cliënten, naasten, zorgprofessionals en andere betrokken partijen werkt Vilans dagelijks aan het aanbieden van de juiste kennis over langdurige zorg, op de juiste plek, persoonlijk en op maat.

Over TrueLime

TrueLime helpt klanten binnen zorg, onderwijs, kennis- en ledenorganisaties en overheidsinstanties met het vormgeven en uitvoeren van haar digitale transformatie. Onze mensen en digitale oplossingen zetten daarbij de behoefte van hun doelgroep en organisatie centraal.