Industry Wire

Geplaatst door GX Software

Visie GX Software zeer succesvol

Met meer dan 30 nieuwe klanten in 2016 is GX Software het nieuwe jaar in volle vaart gestart. Ook in 2017 staat de teller alweer boven de 5, een bewijs dat de gekozen visie ‘Customers for Life” erg succesvol is. Organisaties als Allianz, T-mobile, Centric, Funda, Philips Lighting, UWV, Suzuki en Young Capital zetten onze software en diensten in om hun digitale strategie optimaal in te kunnen vullen.

Met al deze nieuwe klanten toont GX Software aan dat de visie Customers for Life, die eind 2015 werd geformuleerd, concreet vruchten afwerpt en een prima basis vormt voor de toekomst.
Het whitepaper over deze visie is inmiddels al honderden keren gedownload.

Klant Data, Content en Interactie

De kern van die visie is dat een succesvolle online strategie is gebaseerd op 3 essentiële pijlers; Klant Data, Content en Interactie. Immers de juiste klantdata levert een perfecte basis om content te personaliseren.
Deze ultiem relevante content vervolgens uitserveren in de dialoog of interactie die de klant op dat moment het beste past, geeft de grootste kansen op zakelijk succes.

Software en Diensten

GX Software gelooft in de optimale combinatie van software en diensten. Zij maken daarbij gebruik van het Content Management Systeem XperienCentral, en het Customer Data Platform BlueConic.
Deze oplossingen worden vervolgens gecompleteerd met krachtige interaction functionaliteiten, zoals intelligente webformulieren en complete mijn-omgevingen.

“We zien klantdata en digital marketing steeds meer als trigger voor bedrijven om met ons in gesprek te gaan.” stelt Willem Rossieau, CEO van GX Software.
“Vervolgens geeft de combinatie daarvan met onze krachtige content management-oplossingen ons een unieke marktpositie.”

De inzet van de kennis en kunde van de specialisten van GX Software en haar partners zorgt ervoor dat de rijke functionaliteiten van de GX Software oplossingen, ook succesvol worden ingezet.
Het ecosysteem rondom GX Software telt inmiddels honderden experts. Een aantal dat nog gestaag groeit.

********************************

Over GX Software

GX Software is hét softwarebedrijf voor organisaties die digitale kanalen persoonlijk willen maken. Met de Customer Experience Management-oplossing XperienCentral stelt GX Software organisaties in staat om álle online en offline contactmomenten met klanten te beheren en coördineren. Dankzij rijke klantdata en relevante content voorziet XperienCentral klanten altijd real-time van de beste interacties. Dat resulteert in ultieme klantcommunicatie, met hogere klantloyaliteit en meer omzet tot gevolg. En daar plukken veel grote Nederlandse bedrijven – waaronder Nationale-Nederlanden, Aegon, KPN, WNF en Ajax – al jaren de vruchten van.

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht