Geplaatst door VMWare

VMware beloont partners met VMware Partner Award 2019

Utrecht – Tijdens een feestelijke bijeenkomst in evenementenlocatie Mereveld bij Utrecht heeft VMware zijn jaarlijkse Partner Awards uitgereikt. In totaal zijn zeven VMware Partner Awards overhandigd aan partners en individuen die in het afgelopen jaar bijzondere en/of uitmuntende prestaties hebben laten zien. Het evenement werd bijgewoond door zo’n tweehonderd gasten die samen de tientallen aanwezige partners vertegenwoordigden.

“We zijn blij dat we dit evenement elk jaar kunnen organiseren en dat elke keer een groot deel van onze partners de moeite neemt om hierbij aanwezig te zijn”, zegt Kenneth del Rio van Heese, Senior Manager Business Partners & Alliances Benelux van VMware. “Onze partners leveren een essentiële bijdrage aan de succesvolle koers die VMware al jaren achtereen vaart in Nederland. We werken intensief samen om klanten en hun gebruikers te voorzien van krachtige en toekomstvaste oplossingen. Tegelijkertijd werken we hard om onze partners daarvoor van de juiste kennis en tools te voorzien middels online en offline trainingen, gezamenlijke (marketing)campagnes, een uitgebreide portal en directe toegang tot VMware-experts in Nederland en daarbuiten. Deze intensieve samenwerking heeft ook afgelopen jaar weer geleid tot innovatieve projecten en prachtige resultaten. We zijn zeer blij met alle partners waar we mee werken, de partners die wij vandaag een award overhandigen hebben echter net die extra meters gemaakt en dat willen we graag benadrukken.”

Winnaars

Eerder dit jaar maakte VMware de genomineerden bekend in de zeven categorieën waarin het awards heeft uitgereikt. Het Benelux channel-team van VMware heeft vervolgens in elke categorie de uiteindelijk winnaar geselecteerd. De criteria hiervoor waren de impact op de klant, de mate van innovatie en de inzet van de organisatie of individuen bij de partner.

Dit zijn de winnaars van de VMware Partner Awards 2019:

• Most Promising VMware Partner of the Year – On2IT
  • VMware Innovator of the Year – ITQ
  • Best VMware Partner Success Story – HPE
  • Most Committed VMware Partner of the Year – FONDO
  • VMware Partner Personality of the Year – Ronald de Jong (PQR)
  • Most Innovative VMware Cloud Partner of the Year – Simac
  • Best VMware Cloud Partner of the Year – KPN

“Ik wil graag alle winnaars van onze VMware Partner Awards 2019 van harte feliciteren. Tegelijk bedank ik alle partners in Nederland met wie we de afgelopen tijd intensief hebben gewerkt en die vaak al jaren onderdeel uitmaken van het VMware partnerprogramma. We zien dit event niet alleen als review van het afgelopen jaar, maar ook als startschot voor een succesvol jaar dat voor ons ligt. Een jaar waarin we samen met onze partners het verschil willen maken voor onze gezamenlijke klanten en de maatschappij als geheel”, besluit del Rio van Heese.

——–

Over VMware

VMware is wereldwijd leider in cloud-infrastructuur en zakelijke mobiliteit, en helpt organisaties hun digitale transformatie te versnellen. VMware stelt klanten in staat een software-defined aanpak toe te passen op business en IT met zijn cross-cloud architecture en oplossingen voor het datacenter, mobility en security. Partners zijn van groot belang voor de implementatie van de geavanceerde oplossingen. VMware behaalde in 2016 een jaaromzet van 7,09 miljard dollar en heeft wereldwijd meer dan 500.000 klanten en 75.000 partners. Het hoofdkantoor is gevestigd in Palo Alto, Californië.