Industry Wire

Geplaatst door TBWANEBOKO

Vooruit! Aegon lanceert nieuwe merkcampagne

Door nu alvast slimme keuzes te maken voor straks.

Amsterdam, 22 maart 2021 – Deze week introduceert Aegon haar nieuwe merkcampagne ‘Vooruitdenken’. Hierin zien we dat Aegon snapt dat het leven niet altijd loopt zoals gepland. En dat het belangrijk is om hierop te anticiperen. Door nu alvast, met slimme keuzes, financiële ruimte voor later te creëren. Dat is de relevantie en de rode draad. De nieuwe campagne is samen met creative agency TBWANEBOKO ontwikkeld.

Aegon is vooruitdenken
We weten allemaal dat het leven vaak anders loopt dan gepland. Het draait om kleine keuzes en grote afslagen, en plotselinge gebeurtenissen die alles weer overhoopgooien. Juist daarom is het zinvol om je zo goed mogelijk voor te bereiden. Zodat je kansen voor later creëert en financiële tegenslagen beperkt. Of het nu gaat om je hypotheek, verzekeringen of pensioen. Dat is vooruitdenken. En daar kan Aegon je als deskundige en betrouwbare partij bij helpen. Met een koel hoofd en een warm hart.

Zo denkt Aegon vooruit
Aegon biedt onder meer verzekeringen waarin toekomstige aankopen zijn inbegrepen. Maar ook hypotheken waarvan het tarief automatisch daalt als de verhouding tussen woningwaarde en hypotheekschuld verbetert en je daardoor in een andere risicoklasse terecht komt. Een ander voorbeeld is ‘FinSnap’. Dit is een innovatieve tool waarmee je snel ziet wat je kunt doen om dromen financieel dichterbij te brengen. Of hoe toekomstige situaties – zoals het krijgen van (stief)kinderen, eerder stoppen met werken, een scheiding, of baanverlies – jou financieel kunnen raken. Dit financiële plaatje maak je gemakkelijk en snel, zonder allerlei paperassen te verzamelen.

Het leven laat zich niet vangen in een lijstje
Aegon lanceert het domein ‘Vooruitdenken’ met een nieuwe merkcampagne waarin we het levensverhaal van een man volgen. Het verhaal wordt als spoken word manifest gezongen door Eva Emme. Een Nederlandse upcoming zangeres en producer met een unieke stijl. De man loopt in een grote, museale loods langs verschillende levensgrote lijsten. In iedere lijst staan mensen en situaties die een rol hebben gespeeld of kunnen spelen in zijn leven. Hij wandelt van lijst naar lijst en illustreert daarmee dat ‘het leven’ meerdere wendingen kan nemen. Afhankelijk van de keuzes die je onderweg maakt en onverwachte gebeurtenissen die op je pad komen. Eva heeft ook een lange track gemaakt, die nu hier te beluisteren is: https://songwhip.com/evaemme/het-leven

Bekijk de campagne hier: https://youtu.be/CQjKZ2NFNPY

Credits
Klant: Aegon (Hilde Laffeber-Nicolaï & Marise Sperling)
Bureau: TBWANEBOKO
Muziek: Eva Emme & Massive Music
Productie: Since88 (regisseur: Nick Harmsen)
Voice-over: Waldemar Torenstra

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht