Industry Wire

Geplaatst door Obovo

Vrijbuiter legt alle mediazaken neer bij Abovo Media

De grootste kampeer- en outdoorspecialist van het land heeft de relatie geïntensiveerd met Abovo Media. Het full-service bureau zal naast media-inkoop, strategie en planning ook verantwoordelijk worden voor alle digitale activiteiten van Vrijbuiter.

‘Vrijbuiter heeft de ambitie om in een competitieve markt de leidende positie verder uit te bouwen. Om invulling te geven aan onze omnichannel strategie moeten alle middelen intensief op elkaar afgestemd zijn. Belangrijke pijler binnen de digitale strategie is de focus op SEA en SEO. Wij verwachten derhalve van partners dat zij op een kundige, ondernemende en pro-actieve wijze ons verder kunnen helpen met het bereiken van onze doelstellingen. Vanuit dit perspectief hebben we bewust besloten om de media-activiteiten verder uit te breiden bij Abovo.’, aldus Elke Guikema marketing manager van Vrijbuiter.

Vrijbuiter is de grootste kampeer- en outdoor specialist in ons land. Vrijbuiter voert zowel A-merken als eigen labels. Naast een uitgebreide collectie tenten en reis- en kampeerartikelen, bestaat het assortiment uit tuinmeubelen, vrijetijdskleding, wintersport en accessoires voor outdoor activiteiten. De hoofdvestiging van de Vrijbuiter ligt in Roden – welke in 1985 is opgericht – en is tevens het hoofdkantoor.

Abovo Media is het snelst groeiende onafhankelijke media-adviesbureau van Nederland. Er werken dagelijks negentig professionals. Met een eigen kijk op media levert het fullservicebureau strategische en crossmediale oplossingen aan bedrijven die een mediavraagstuk hebben. Abovo Media werkt onder andere voor Fashioncheque, HG, Primera, Autogrill, Koopjedeal, MediaBookers, Basic-Fit en ROC van Amsterdam.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht