Industry Wire

Geplaatst door Wasserman Benelux

Wasserman slaat balletje met Bud en Plaza Padel

Wasserman Benelux, bekend als leidend sport- en entertainment (muziek, lifestyle, culture) marketingbureau, werkt al jaren samen met AB InBev, en heeft voor verschillende van hun biermerken toffe projecten gerealiseerd. Bud, het grootste biermerk van AB InBev, sloeg in 2021 de handen in één met Plaza Padel. Wasserman bracht de kracht van kunst in deze sportieve samenwerking tot leven, en stelde voor een mural te creëren om beide verhalen naadloos te integreren tot één geheel.

Wim Mathues, SVP Wasserman Benelux: “Met maar liefst een oppervlak van 24 vierkante meter zorgt deze muurschildering voor een spectaculaire entree bij Plaza Padel in Amsterdam. De wereldwijde Bud campagne ‘Yours To Take’ viert de kracht van een onafhankelijke generatie die zal doen waar ze in geloven, ongeacht wat anderen zeggen. Deze muurschildering moedigt de mensen aan om naar dit statement te leven, en we zijn trots dit met Wasserman Agency te ondersteunen.”

Volgens Britt Nabuurs, Trade Marketeer – Out Of Home bij AB-InBev, wordt hiermee de internationale campagne geïntegreerd met de sportiviteit van Plaza Padel. ‘The Court Is Yours To Take’ is daarin een treffende vertaling en toont op een overtuigende wijze de sterke samenwerking tussen de twee bedrijven.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht