Geplaatst door HostingJournalist.com

Web hosting review site WHTop.com en tech nieuwssite HostingJournalist.com gaan strategisch samenwerken

Zutphen, 14 juni 2018 – WHTop.com, een online platform met sterk internationaal bereik (wereldwijde Alexa ranking: 100.000) waarop onafhankelijke reviews en vergelijkingen van web hosting providers wereldwijd worden gedeeld, is een strategische samenwerking aangegaan met HostingJournalist.com – een snelgroeiend tech media platform met dagelijks actuele nieuwsartikelen en video’s over de wereldwijde markt voor cloud, hosting en data center services. Binnen de samenwerking zullen WHTop.com en HostingJournalist.com verschillende resources met hun bezoekers delen, waaronder nieuwsartikelen, video’s, web hosting vergelijkingstools, en nog meer.

Op WHTop.com krijgen bezoekers voortaan de dagelijkse nieuwsartikelen en video’s te zien van HostingJournalist.com, tezamen met de website performance en web hosting review & vergelijkingstools die WHTop.com aanbiedt. WHTop.com heeft daarbij de HostingJournalist.com nieuwsberichten gekoppeld aan bedrijven die in het nieuws worden genoemd en in de lijsten van WHTop.com worden vermeld. Door de koppeling met onder andere klantreviews, web hosting productgegevens en andere informatie over een bedrijf, wordt er meer inzicht in deze web hosting merken gegeven.

Sinds de oprichting in 2004 heeft WHTop.com een uitgebreid overzicht opgebouwd met web hosting providers en de oplossingen die zij wereldwijd leveren. Inmiddels telt het platform meer dan 35.000 web hosting gebruikersbeoordelingen waarbij ruim 1 miljoen keer een stem is uitgebracht. In totaal worden meer dan 25.000 web hosting bedrijven en ruim 60.000 web hosting producten vermeld en beoordeeld op het platform. Het management van WHTop.com verwacht via de strategische samenwerking met HostingJournalist.com de functionaliteit en betrokkenheid van gebruikers verder te kunnen verhogen. De dagelijkse nieuwsvoorziening door de redacteuren van HostingJournalist.com, met nieuws over cloud, hosting en datacenter services, zou daaraan een belangrijke bijdrage leveren.

“Ons web hosting vergelijkingsplatform bestaat al sinds 2004 en wij zijn veruit de grootste web hosting directory wereldwijd,” zegt Radu Calauz, oprichter en managing director van WHTop.com. “Wij hechten daarbij veel waarde aan de objectiviteit van de testimonials en de rankings die we laten zien. Daarom zijn wij zo succesvol in wat we doen, de web hosting bedrijven kunnen ons niet betalen om een hogere ranking te krijgen, terwijl wij continu nieuwe features en nieuwe web hosting providers toevoegen. De strategische samenwerking met HostingJournalist.com past goed bij ons streven naar objectiviteit als het gaat om web hosting vergelijking en rankings. De redacteuren van HostingJournalist.com zullen de bezoekers van WHTop.com op een objectieve manier voorzien van de ins en outs in de internationale web hosting industrie.”

Web hosting vergelijkingstools

HostingJournalist.com zal als onderdeel van de strategische samenwerking een selectief aantal tools uit het uitgebreide portfolio van WHTop.com’s website performance- en vergelijkingstools in de eigen nieuwssite integreren. Volgens het management van HostingJournalist.com zal de strategische samenwerking zowel de bezoekers van WHTop.com als HostingJournalist.com ten goede komen. Het zou het internationale bereik voor beide platformen verder verhogen, terwijl het de functionaliteit en gebruikerservaring die wordt geboden verder verrijkt.

“WHTop.com heeft een van de meest uitgebreide overzichten ter wereld als het gaat om de web hosting oplossingen die internationaal door web hosting bedrijven worden aangeboden,” zegt Donald Wiedemeyer, Chief Marketing Officer (CMO) en medeoprichter van HostingJournalist.com. “Daarbij zijn zij in staat om een immense hoeveelheid productinformatie te tonen van de oplossingen die deze providers wereldwijd leveren. Tegelijkertijd wordt door WHTop.com allerlei actuele en gedetailleerde informatie over deze web hosting bedrijven gedeeld, waaronder hun activiteiten op sociale media, website issues, en meer. De strategische samenwerking met WHTop.com die wij vandaag bekendmaken zal ten goede komen aan de bezoekers en de adverteerders van HostingJournalist.com, omdat het meerwaarde creëert voor beide.”

—————–
Over WHTop.com

WHTop.com, een high-ranking online platform welke voorheen opereerde onder de naam Web-Hosting-Top.com, biedt objectieve web hosting reviews wereldwijd en web hosting top-10 lijsten per land. Daarnaast biedt WHTop.com online tools voor het vergelijken van web hosting providers, voor het meten van de snelheid van websites, alsook website info, en nog veel meer. Ieder web hosting bedrijf kan gratis zijn eigen bedrijfsvermelding aanmaken en managen, om online zichtbaarheid te vergroten en 5x meer gebruikers aan te trekken.

WHTop.com is opgericht in Oostenrijk in 2004, terwijl het online platform op dit moment vanuit Roemenië opereert. Een groot deel van de bezoekers van WHTop.com is afkomstig uit de Verenigde Staten waar het platform ook wordt gehost. WHTop.com telt 35.000 reviews van web hosting gebruikers waarbij meer dan 1 miljoen keer een stem is uitgebracht. Sinds de oprichting van het platform heeft WHTop.com een overzicht opgebouwd met meer dan 25.000 web hosting bedrijven en meer dan 60.000 web hosting packages.

Voor meer informatie over WHTop.com, ga naar http://www.WHTop.com

—————–
Over HostingJournalist.com

HostingJournalist.com is een snelgroeiende nieuwsportal welke doelgericht een wereldwijd publiek bedient binnen het cloud, hosting en datacenter business segment. Middels een dagelijkse nieuwsvoorziening – 7 dagen per week, alsmede interviews, opinieartikelen en video feeds, weet HostingJournalist.com CXO’s. IT directeuren, IT en business professionals aan zich te binden. Het nieuwsplatform stelt bedrijven binnen de cloud, hosting en datacenter business in staat om targeted marketingcampagnes uit te rollen, waarin content marketing, advertising en sociale media executie tezamen of los van elkaar zorgen voor een effectief wereldwijd bereik.

In 2017 kondigde HostingJournalist.com een strategische samenwerking aan met OnlineTalentLab B.V. – een web development bedrijf gefocust op digitale innovaties binnen de uitgeefwereld. OnlineTalentLab B.V. opereert zowel in Nederland als in Duitsland en is onderdeel van het bedrijvenportfolio van internationaal mediaondernemer Donald Wiedemeyer, eigenaar van verschillende wereldwijd opererende uitgeefmerken – onder andere binnen de proces- en flowcontrol industrie. HostingJournalist.com is als uitgeefmerk eigendom van BRDR Media (brdr-media.com).

Voor meer informatie over HostingJournalist.com, ga naar https://hostingjournalist.com

Voor meer informatie over OnlineTalentLab B.V., ga naar onlinetalentlab.nl