Wunderman Thompson investeert volop in Amsterdam. Mariska Wilschut Managing Director

Mariska Wilschut is de nieuwe Managing Director Wunderman Thompson. Het creatieve bureau in Amsterdam, gevestigd op de WPP Campus, is onderdeel van Wunderman Thompson Benelux. Mariska Wilschut volgt Anita Lotten op. Hiermee investeert Wunderman Thompson verder in de Benelux.
Voor Wunderman Thompson is de Benelux een van de belangrijkste groeimarkten in Europa. Vanuit Amsterdam, Antwerpen en Brussel wordt samengewerkt op nationale en internationale klanten zoals ING, Unilever, Randstad, PLUS, MediaMarkt, Microsoft en Johnson & Johnson. De Benelux combinatie wordt leidend gezien in Europa op het gebied van creativiteit en innovatie.
Wilschut was hiervoor Managing Director van Serviceplan Nederland en werkte daar al binnen een Benelux-organisatie samen met Belgische collega’s in een volledig geïntegreerd bureau. Daarvoor werkte zij o.a. voor True Ideas, INDIE, Y&R, Grey & BBDO.
Mariska Wilschut, Managing Director: ,,Wunderman Thompson Amsterdam groeit, heeft ambitie en de verdere integratie van de Benelux-organisatie is logisch en voor mij een prikkelend vertrekpunt om aan boord te komen. Carlos Camacho is een fantastische Executive Creative Director, we hebben een aantal mooie nieuwe klanten en gaan verder investeren in nieuw talent. Ik zie volop kansen om te groeien en verheug me erop daar leiding aan te mogen geven.’’
Erwin Jansen, CEO Wunderman Thompson Benelux: ,,Mariska is, wat wij in Vlaanderen een echte klanten-madam noemen. Iemand die heel goed begrijpt wat er speelt bij onze klanten, die met hen meedenkt en zoekt naar de beste oplossingen. Zij is iemand die weet te inspireren en innoveren. Zowel naar onze klanten als naar onze mensen. De drie bureaus in Nederland en België gaan vanuit de “one dream, one team” mindset nog intenser samenwerken op lokale, regionale en internationale projecten.’’
Over Wunderman Thompson:
Wunderman Thompson is een creative transformation agency dat de expertise van een reclamebureau, een consultancypartner en een technologiebedrijf combineert. Vanuit deze unieke positionering willen we ambitieuze merken inspireren om te groeien en hen daarbij te ondersteunen met totaaloplossingen op het vlak van customer journey, communicatie, (e-)commerce, consultancy, CRM, CX, data, productie of technologie.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.