Industry Wire

Geplaatst door Xiaomi

Xiaomi kondigt Xiaomi Fan Festival 2022 aan met exclusieve geschenken en unieke ervaringen

Den Haag, 6 april 2022 – Xiaomi kondigt de lancering aan van het 12e jaarlijkse Xiaomi Fan Festival, met als thema “Alles voor Xiaomi Fans”. Het bomvolle programma bevat een spannende reeks online en offline activiteiten in meer dan 30 markten om in contact te komen met Xiaomi-fans over de hele wereld. Fans maken dit jaar bovendien kans om een van de 300 Redmi Note 11 XFF Special Edition cadeaupakketten te winnen, wat het plezier nog groter maakt.

Speciale Editie Redmi Note 11 XFF
Voor het Xiaomi Fan Festival 2022 lanceert Xiaomi een speciale smartphone: de Redmi Note 11 XFF Special Edition. Dit is een exclusieve variant van een van Xiaomi’s meest populaire smartphones die dit jaar is gelanceerd. De Redmi Note 11 XFF Special Edition wordt geleverd in een modieuze geschenkverpakking, compleet met een creatief en stijlvol ontwerp, in een transparante draagtas. De verpakking alleen al onderscheidt zich als een iconisch fashion statement.

De cadeauverpakking bevat ook een fysieke Xiaomi Fan Card, die trouw blijft aan het thema van het festival: “Alles voor Xiaomi Fans”. De ontwerpinspiratie komt van een chipset uit een in 2017 gelanceerde Xiaomi-smartphone. Dit ruwe materiaal was Xiaomi’s muze tijdens het creëren van dit unieke souvenir. 2017 was het eerste jaar dat de XFF-campagne begon met het bereiken van Xiaomi-fans wereldwijd.

Laat uw stijl zien met een virtuele Xiaomi Fan Card
Als onderdeel van de vieringen dit jaar worden Xiaomi-fans uitgenodigd om hun unieke stijl en persoonlijkheid te laten zien met een Virtual Xiaomi Fan Card. Fans kunnen via mi.com lid worden van het online platform, zich registreren met hun Account ID en hun eigen virtuele avatar creëren. De Virtual Xiaomi Fan Card is bovendien een speciaal portaal waar Xiaomi Fans een reeks exclusieve coupons* kunnen ontgrendelen, klaar om te besteden aan hun Xiaomi verlanglijstje.

Iedereen met een Virtual Xiaomi Fan Card doet mee aan de loterij, waarbij fans kans maken op één van de 300 Redmi Note 11 XFF Special Edition cadeaupakketten.

“Innovation for Everyone” – Xiaomi’s nieuwe brandingvideo gelanceerd
Ter gelegenheid van het Xiaomi Fan Festival heeft Xiaomi in april een nieuwe video met de titel “Innovation for Everyone” gelanceerd op de officiële YouTube-kanalen van Xiaomi. In de video benadrukt Xiaomi haar voortdurende toewijding aan en geloof in innovatie, ten voordele van iedereen, overal. In de video wordt een breed scala aan Xiaomi smartphones en innovatieve AIoT-producten getoond, die gebruikers de hele dag betrokken en gemotiveerd houden in hun leven.

Xiaomi ziet de video als een emotionele verbinding met alle Xiaomi-fans en consumenten, door hen aan te moedigen en te ondersteunen om hun eigen ideeën van geluk na te streven. De video is ook een gelegenheid om de steun van Xiaomi-fans te erkennen, de echte sterren van de show, die de drijvende kracht zijn achter het merk en zijn unieke producten.
Wil je meer weten over de Virtual Xiaomi Fan Card en kans maken op de speciale editie smartphone, lees dan hier verder.

* afhankelijk van beschikbaarheid

Over Xiaomi Corporation
Xiaomi Corporation is opgericht in april 2010 en staat sinds 9 juli 2018 (1810.HK) genoteerd aan de Main Board van de Hong Kong Stock Exchange. Xiaomi is een internetbedrijf met in de kern smartphones en slimme hardware die is verbonden met een IoT-platform. Met een even grote nadruk op innovatie en kwaliteit streeft Xiaomi voortdurend naar een hoogwaardige gebruikerservaring en operationele efficiëntie. Het bedrijf ontwikkelt onophoudelijk geweldige producten met eerlijke prijzen om iedereen in de wereld te laten genieten van een beter leven door middel van innovatieve technologie.

Het bedrijf heeft een toonaangevend AIoT (AI+IoT) consumentenplatform opgericht, met 351.1 miljoen slimme apparaten die op het platform zijn aangesloten, met uitzondering van smartphones en laptops. Momenteel is Xiaomi aanwezig in meer dan 100 landen en regio’s over de hele wereld. In augustus 2021 stond het bedrijf voor de derde keer op de Fortune Global 500-lijst, op de 338e plaats, 84 plaatsen hoger dan in 2020. Xiaomi is een onderdeel van de Hang Seng Index, Hang Seng China Enterprises Index en Hang Seng TECH Index.

Voor meer informatie over Xiaomi, zie https://blog.mi.com/en/

 

 

 

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht