Industry Wire

Geplaatst door Yourzine

Yourzine stelt tien nieuwe medewerkers aan

Yourzine, een toonaangevend dialoogmarketingbureau, kondigt vandaag aan dat het tien nieuwe medewerkers heeft aangesteld. De uitbreiding van het team past binnen de strategie van Yourzine om de dienstverlening naar een nog hoger niveau te tillen.

De tien nieuwe medewerkers zullen zich met name bezighouden met campagnemanagement, strategie, data analytics en design. Samen met het Yourzine team zullen zij werken aan het ontwikkelen en realiseren van klantcontactstrategieën en data gedreven campagnes voor opdrachtgevers zoals Peugeot en Citroën Benelux, Samsung, Albert Heijn en Bilderberg. Yourzine stelt een aantal van haar nieuwe medewerkers graag even voor:

Saumya Srivastava (27) is onlangs bij Yourzine gestart als Data Scientist. Voorheen werkte ze als Senior Analyst bij Dunnhumby, een wereldwijd data analyse bureau gespecialiseerd in de retail sector. Als Data Analyst zal Saumya bijdragen aan de definitie, implementatie en het uiteindelijke resultaat van data gedreven marketing programma’s. “Het werd mij al snel duidelijk dat de sfeer binnen het bureau en de toekomstvisie van het management heel goed passen bij wat ik waardeer aan een werkgever. Ik kijk er dan ook naar uit om aan de slag te gaan bij Yourzine en een brug te slaan tussen data, inzicht en de dialoog met klanten van onze opdrachtgevers.”

Anne-Marie Kraal (31) gaat aan de slag als Conversion Optimalisation Specialist bij Yourzine. De laatste jaren is Anne-Marie werkzaam geweest als Campaign Manager bij Westwing Home & Living. Binnen Yourzine zal Anne-Marie zich richten op het adviseren en ondersteunen van klanten in hoe zij de conversie van hun campagnes kunnen verhogen. “Yourzine is één van de toonaangevende bureaus van het moment. Ik verheug me erop om klanten te adviseren in het optimaliseren van groei in al hun digitale kanalen.”

Kees Suikerbuijk (35) is vanaf nu werkzaam als Strategist. Kees heeft hiervoor gewerkt bij Socialize en vindt het ontzettend interessant om klanten naar een hoger niveau te brengen door middel van strategisch advies. Als Strategist zal Kees de strategie en bedrijfsdoelstellingen van klanten vertalen naar concrete voorstellen. Kees over zijn nieuwe functie: “Ik ben blij dat ik de volgende stap kan maken bij één van de meest vooraanstaande bureaus van Nederland. Met klanten als Efteling, Samsung e n Albert Heijn heeft Yourzine een erg interessant en divers portfolio. Ik kan niet wachten om samen met mijn collega’s nieuwe oplossingen voor deze en nieuwe klanten te bedenken!”

Daarnaast zullen Renske Cox en Merel Lanting aan de slag gaan als Campaign Manager. Roeland Bezemer is gestart als Campaign Developer, Eveline van Gils als Visual Designer en Doret Spoelstra als Traffic Officer. Rob de Gouw en Jesse Paas zijn de nieuwe trainees bij Yourzine.

“Wij blijven groeien en kijken er enorm naar uit om met deze mooie mix van verschillende achtergronden aan de slag te gaan. Samen met deze nieuwe collega´s kunnen wij nog meer waarde voor onze klanten bieden en inspelen op alle facetten die belangrijk zijn voor de juiste klantdialoog,” aldus Michiel van Riemsdijk, directeur van Yourzine. Momenteel hebben wij nog meer vacatures open staan, met name op het gebied van creatie, data en CRM.”

Meer informatie over de openstaande vacatures van Yourzine kunt u vinden via: www.yourzine.com/nl/vacatures

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht