Industry Wire

Geplaatst door Zendesk

Zendesk kondigt partnership aan met Tata Consultancy Services

Zendesk (NYSE: ZEN) kondigt vandaag een strategische samenwerking aan met Tata Consultancy Services (TCS) om CRM-oplossingen te bieden voor grote organisaties. Het partnership combineert de software-oplossingen van Zendesk voor support, sales en engagement met de diepgaande contextuele kennis en ervaring in digitale transformatie van TCS. Zendesk en TCS werken samen om efficiënter tegemoet te komen aan de complexer wordende technische eisen van organisaties door het leveren van krachtige CRM-oplossingen en integraties op maat.

“We zijn verheugd om samen te werken met TCS om bedrijven beter in hun behoeften te ondersteunen”, zegt Ricardo Moreno, Vice President Worldwide Partners bij Zendesk. “Met de combinatie van de lange geschiedenis van TCS in het leveren van IT-diensten, consulting en bedrijfsoplossingen aan ‘s werelds grootste bedrijven in transformatie, en onze service-first CRM-oplossingen, zien we ernaar uit om bedrijven te helpen een transparante, responsieve en krachtige customer experience te bieden.”

Het is voorspeld dat in 2020 de klantervaring belangrijker wordt in het onderscheidend vermogen van een merk dan de prijs en kwaliteit van het product. Dankzij de samenwerking profiteren wereldwijde bedrijven van de technische kennis van TCS en de software van Zendesk voor support, sales en engagement om tegemoet te komen aan de snel veranderende eisen van klanten en hun ervaring te transformeren.

Dit is inclusief:

– Afstemming tussen de consultancy-, implementatie- en optimalisatiediensten van TCS en Zendesk’s CRM-productportfolio.

– Toegang tot de diepgaande kennis van TCS in verschillende sectoren, waaronder financiële dienstverlening, productie, retail et cetera.

“TCS gebruikt zijn domeinkennis en hechte klantrelaties om zijn uitgebreide portfolio CRM/ CX-oplossingen in de juiste context te plaatsen om oplossingen op maat te creëren. Deze bieden een superieure klantervaring en leveren concurrentievoordeel op”, zegt Akhilesh Tiwari, Global Head, Enterprise Application Services bij TCS. “Onze samenwerking met Zendesk brengt het beste van beide organisaties samen om bedrijven te helpen hun digitale transformatie te versnellen.”

Het nieuws over de samenwerking met TCS komt na de recente aankondigingen van Zendesk over Support Suite, Sales Suite en Sunshine. Deze service-first CRM-oplossingen stellen service en sales teams in staat om direct contact te maken met hun klanten en natuurlijke gesprekken te voeren via alle touch points.

Dit partnership wordt aangekondigd tijdens het virtuele event van Zendesk, Relater dat vandaag vanaf 17.00 uur plaatsvindt. Om de aankondigingen, keynotes en andere updates van Zendesk te bekijken bezoek: zendesk.com/relater.

Kijk voor meer informatie ook op de Zendesk Partner Marketplace.

——————–

 

Over Zendesk

Zendesk is een service-first CRM bedrijf dat software bouwt voor support, sales en customer engagement om betere klantrelaties te bevorderen. Wij geloven dat krachtige en innovatieve klantervaringen binnen handbereik zouden moeten liggen voor iedere organisatie, ongeacht de grootte, branche of ambitie. Zendesk bedient in ruim 30 talen, meer dan 150.000 klanten in verschillende sectoren. Het hoofdkantoor van Zendesk bevindt zich in San Francisco. Verder heeft het bedrijf kantoren op verschillende andere locaties. Kijk voor meer informatie op: www.zendesk.nl 

Over Tata Consultancy Services Ltd. (TCS)

Tata Consultancy Services is een organisatie voor IT-dienstverlening, consulting en bedrijfsoplossingen die de afgelopen 50 jaar heeft samengewerkt met veel van ’s werelds grootste bedrijven in hun transformatietrajecten. TCS biedt een geïntegreerd portfolio van zakelijke, technologische en technische diensten en oplossingen. Dit wordt geleverd via het Location Independent AgileTM-leveringsmodel, erkend als een maatstaf voor excellente software-ontwikkeling.

Als onderdeel van de Tata Group, de grootste multinationale bedrijvengroep van India, heeft TCS meer dan 446.000 van ’s werelds best opgeleide consultants in 46 landen. Het bedrijf behaalde in het fiscale boekjaar dat eindigde op 31 maart 2019 een geconsolideerde omzet van 20,9 miljard Amerikaanse dollar en is genoteerd aan de BSE (voorheen Bombay Stock Exchange) en de NSE (National Stock Exchange) in India. Het proactieve standpunt van TCS over klimaatverandering en bekroond werk met gemeenschappen over de hele wereld heeft een positie opgeleverd in toonaangevende duurzaamheid indices zoals de Dow Jones Sustainability Index (DJSI), MSCI Global Sustainability Index en de FTSE4Good Emerging Index. Ga voor meer informatie naar www.tcs.com.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht