Sanoma Media neemt Fashionchick over
Uitgever Sanoma Media vergroot zijn belang in Fashioncick, naar eigen zeggen de eerste social shoppingsite voor modebewuste vrouwen in Nederland. Sanoma had al een kwart van de aandelen, maar...
Uitgever Sanoma Media vergroot zijn belang in Fashioncick, naar eigen zeggen de eerste social shoppingsite voor modebewuste vrouwen in Nederland. Sanoma had al een kwart van de aandelen, maar...
Sanoma Media en Shopreme.com lanceren een nieuwe mobiele advertentiepropositie gebaseerd op Passbook, de mobiele portemonnee van Apple. Een banner binnen populaire mobiele applicaties van Sanoma Media biedt een kortingsbon...
Mediabedrijf Sanoma gaat extra banen schrappen in Nederland. Dat schrijft het FD vanochtend.
Laurens Verhagen, bijna zes jaar hoofdredacteur van NU.nl, vertrekt per direct bij Sanoma Media vanwege ‘een verschil van inzicht over de toekomst en het te voeren beleid’.
Sanoma Media is een strategische samenwerking aangegaan met VeilingActies.nl. Op termijn wil het bedrijf een minderheidsbelang in de veilingsite, om dit vervolgens weer uit te breiden naar een meerderheidsbelang.
Uitgeverij Sanoma overweegt compensatie voor de uit de hand gelopen migratie van bijna 400.000 weblogs naar een nieuwe omgeving. Nog altijd zijn veel weblogs niet online, en veel bloggers...
DNews.de, de eerste variant van NU.nl over de grens, ging in maart 2009 van start, maar is sinds deze week uit de lucht. Het is geen succes gebleken.
Truus.nl, een webwinkel voor producten als tandpasta, luiers, vuilniszakken en alles wat daartussen ligt, heeft in samenwerking met de online Sanoma Media-titel Jonge Gezinnen een winkel op Facebook geopend.
Uitgevers Weekbladpers, G+J Uitgevers en Sanoma Media hebben een gezamenlijke iPad-app gelanceerd waarin gebruikers digitale versies van bladen als bijvoorbeeld AutoWeek, Grazia, Libelle en Nieuwe Revu kunnen aanschaffen.
Het aantal pre-roll advertenties blijft groeien. Het komend jaar gaat er meer dan twintig miljoen euro naartoe verwacht Mark Wilmont, Product Manager Online Video en Mobile bij Sanoma Media....
Joris van Heukelom is vertrokken bij Sanoma Media als directeur Digital Publishing, maar zijn plek blijft leeg. Er komt geen vervanger. Voor een groot deel gaat Michiel Buitelaar, die...