Deel dit artikel
-

David Vink nieuwe ceo Lost Boys

David Vink, nu nog actief als directeur bij direct-marketingbureau Rapp Collins, wordt per 1 februari volgend jaar de nieuwe directeur van Lost Boys. Vink volgt Edwin Tromp op die in juni vertrok om daarna aan de slag te gaan als directeur van Endemol Interactive.

Volgens Vink is Lost Boys “klaar voor de volgende stap”. Hij ziet het bureau zich ontwikkelen van “een webbouwer naar een interaction gericht bedrijf” en wil daarbij een “sterkere focus op digitale business-oplossingen”.

Vink is nu nog algemeen directeur en partner bij dm-bureau Rapp Collins, het bureau waar hij twaalf jaar werkzaam is geweest. Rapp Collins werkt onder meer voor Dactylo, Sara Lee/DE en Rabobank. Voor de laatste klant ontwikkelde het een campagne rond internetbankieren die tijdens het reclamefestival in Cannes dit jaar een Zilveren Leeuw won, de campagne kreeg ook zilver tijden de uitreiking van de Esprix voor direct marketing.

Met de komst van Vink, die per 1 februari volgend jaar start, is de functie weer opgevuld die vrijkwam met het vertrek van Edwin Tromp, in juni van dit jaar. Tromp zei toen dat hij na drie jaar Lost Boys toe was aan een nieuwe uitdaging. Kort daarop trad hij in dienst als directeur bij Endemol Interactive. Eveline Aendekerk, lid van het management team van Lost Boys, neemt als ad-interim de taken van directeur waar.







Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond