Deel dit artikel
-

AdLINK en Fabchannel sluiten overeenkomst

Het advertentiebedrijf AdLINK heeft een overeenkomst gesloten met Fabchannel. Het bedrijf gaat de advertentieruimte van de online concertzender exploiteren.

AdLINK gaat zich in eerste instantie vooral richten op de bannering. Het bedrijf doet dit al voor onder meer de websites van MTV, Q-music en Radio538. Door het internationale netwerk  van AdLINK is het mogelijk om Duitse bezoekers van de website Duitse advertenties voor te schotelen.

Sinds begin deze maand zet Fabchannel ook de diensten in van Zoom.in. Dit bedrijf verzorgt de commercials die voorafgaan aan de video’s van Fabchannel.com. In tegenstelling tot de advertentieverkoop vorig jaar is Fabchannel.com tevreden met videocommercials van onder meer TomTom en Orange.

Dit werkt volgens een woordvoerder bij Fabchannel prima naast elkaar. "Ze verzorgen vooral de bannering, maar mocht AdLINK ook een videocommercial willen verkopen dan kan dat allemaal."

De online concertzender levert videostreams van optredens in Paradiso en de Melkweg. Eind februari sloot de concertzender na jaren onderhandelen een overeenkomst met Universal. Fabchannel heeft het akkoord van de platenmaatschappij om optredens op te nemen en uit te zenden van de artiesten van Universal.

Bron foto: aloshbennet (CC) 

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond