Deel dit artikel
-

Download-actie Heineken in Verenigd Koninkrijk

Heineken houdt een downloadactie in het Verenigd Koninkrijk om extra aandacht te vestigen op Heineken World Gigs. De downloads worden aangeboden in samenwerking met Wippit, een digitale muziekdienst. Behalve downloads kunnen er ook concertkaartjes worden gewonnen.

De actie van Heineken in het Verenigd Koninkrijk loopt van juni tot en met september 2005. Wie in Engeland een blikje Heineken koopt, treft op de verpakking een extra lipje aan. Daar staat informatie op hoe men precies aan de download van Wippit kan komen en hoe men aanspraak kan maken op gratis kaartjes voor een concert.

Wie een kaartje voor een concert wil winnen moet naar de Heineken World Gigs-website surfen en daar aangeven voor welk concert hij of zij graag een kaartje wil winnen. Wie de download wil moet naar een bepaald nummer sms-en en dan wordt er een unieke actiecode toegestuurd die vervolgens moet worden ingevuld op de Heineken World Gigs-site. Wippit verzorgt vervolgens de download op de site.

De actie-blikjes zijn te vinden in de Britse supermarkten, de gemakswinkels en bij de groothandel. De lipjes worden aangebracht op sixpacks, kratjes van 24 flesjes en op individuele blikjes. In Nederland loopt momenteel ook een actie van Heineken. Dat is het spel Heineken Cool Can. Wie meedoet aan het spel kan een koelkast winnen waarin Heineken blikjes koel gehouden kunnen worden. Die actie is bedacht door Qi.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond