Deel dit artikel
-

Eerste sprekers voor The Facebook Conference

Arno Lubrun van Facebook, Karlijn Vogel-Meijer van KLM en Floris Reqouin van Samsung zijn enkele van de sprekers op de The Facebook Conference, die in het kader van Emerce eWeek wordt gehouden in Pakhuis de Zwijger in Amsterdam. Dé dag in het teken van Facebook, speciaal voor marketing, online, social media en e-business managers die Facebook effectief willen inzetten.

Er zijn diverse sprekers van Facebook zelf: de van Microsoft afkomstige country manager Arno Lubrun komt, evenals Menno Wagenaar, Global Business Partner bij Facebook Benelux. Menno is een gepassioneerde brand marketeer met een voorliefde voor het creëren van branded content en contentplatformen voor merken. Voor Facebook was hij onder andere werkzaam bij MTV, Coca-Cola en Philips Morris.

Annette Roijaards is adviseur online bij de Hartstichting, waar zij onder meer verantwoordelijk is voor het online campagnemanagement rondom Dress Red Day en de jaarlijkse Collecteweek. Daarnaast houdt zij zich bezig met de strategie en implementatie van de activiteiten van de Hartstichting via de diverse online en social media kanalen, waaronder Facebook. Tevens was zij als strategisch adviseur betrokken bij diverse projecten zoals de Reanimatie-app en het redesign van hartstichting.nl.

Perry Koorevaar gaat het hebben over Facebook verzekeraar Kroodle. Perry is gedurende zijn loopbaan bij onder meer eBay/Marktplaats, BCG en KPN Mobile in diverse rollen betrokken geweest bij het uitrollen van innovatieve producten voor de consumentenmarkt. Hierbij heeft vooral het raakvlak van technologische innovaties en nieuwe verdienmodellen zijn interesse. Bij Kroodle is Perry verantwoordelijk voor de algemene gang van zaken en houdt hij zich momenteel vooral bezig met conceptontwikkeling en de marktintroductie.

De lezing van Thijs van ’t Hof (ANWB) gaat over de transitie van een complexe organisatie naar heldere Facebook-marketing. Van ’t Hof heeft altijd bij en met online organisaties gewerkt. Eerst als communicatie consultant (toen nog voor Lycos en AOL) en als accountmanager interactive bij FHV|BBDO, later aan de klantzijde bij Content/Unique (USG People) als eindverantwoordelijke voor alle online zaken. Inmiddels werkt hij drie jaar bij de ANWB als Marketing Strateeg en Manager Social Media met als doel de organisatie waarde te laten halen uit interactie en social insights.

The Facebook Conference vindt op 9 oktober plaats, oftewel een dag voor Emerce Day, en is onderdeel van eWeek, een week vol partnersevenementen, waarover we jullie de komende weken volop gaan informeren.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond