Deel dit artikel
-

Onlineverkopen V&D verdubbeld

De onlineverkopen van V&D zijn in 2011 bijna verdubbeld. De omzet van webshop Vd.nl ging van van 15 naar 27 miljoen euro.

Dat meldt het bedrijf, dat zich afficheert als omnichannel warenhuis, vandaag bij de presentatie van de jaarcijfers over 2011, zij het dat die cijfers verder ontbreken.

V&D wil wel kwijt dat het marktaandeel ten opzichte van haar concurrenten is gestegen in 2011. Met name in de categorie fashion maakt V&D de grootste verbeteringen. V&D presteert in deze categorie zes procent beter dan de markt, die met drie procent daalt over 2011. De warenhuisketen behaalt in de productgroepen dames, heren, kinderen en baby’s gemiddeld dertien procent meer omzet.

Ook blijft men investeren in nieuwe vestigingen. In Nieuwegein wordt een nieuw distributiecentrum gevestigd.

Voor 2012 wordt wederom een verdubbeling in online omzet verwacht.

Deel dit bericht

1 Reactie

Patrick

Erg knappe prestatie!

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond