PwC lanceert LinkedIn-game Raad de Relatie

PricewaterhouseCoopers heeft de LinkedIn-game Raad de Relatie gelanceerd. Daarmee kan men zijn kennis over de connecties op LinkedIn testen.

Dankzij de game wordt men geattendeerd op ervaringen en achtergronden van zijn. Zo krijg je meer inzicht in je online relaties en kun je je netwerk nog beter benutten, stelt PwC. “Persoonlijke aandacht en wederzijdse belangstelling zullen in een zakelijke relatie altijd hun meerwaarde bewijzen. We proberen onder andere met dit spel het nut aan te tonen van sterke (online) relaties, ook voor onze eigen mensen”, zegt online manager Jacqueline Marell van PwC.

Het spel werd ontwikkeld samen met LBi Netherlands, die eerder de recruitmensite Werken bij PwC optuigde. Om het spel te spelen moet men wel zijn LinkedIn-gegevens invoeren.

Het sociale netwerk, met meer dan 150 miljoen leden wereldwijd en meer dan 34 miljoen in Europa, bracht gisteren een LinkedIn-app voor de iPad op de markt. Een iPhone-versie bestond al.

In de app staan drie functies centraal: kalender, nieuws en contacten (Build your professional brand). De app is gratis te downloaden.

Deel dit item

Een link naar de campagne zou handig zijn :-)

Google doet wonderen: http://raadderelatie.pwc.nl/

Reactie plaatsen