Deel dit artikel
-

Zalando Lounge met responsive design

De besloten winkelclub van Zalando richt zich op m-commerce zonder speciale apps voor meerdere platformen en toestellen te maken.

Zalando Lounge is grafisch in het nieuw gestoken. De ontwerpers gebruikten daarvoor de techniek ‘responsive design’. Dat is een dure term voor: ‘de vormgeving past zich grafisch en functioneel aan aan het scherm waarop de site is te zien’.

Hierdoor zien consumenten c.q. leden met een groot computerscherm de website in volle glorie. Echter, wie surft met een smartphone krijgt zonder grafische opsmuk ook alle functionele elementen goed te zien.

Groot scherm:

Klein scherm:

Deel dit bericht

2 Reacties

Bouke Majoor

Leuk, responsive design is tegenwoordig een must. Tablets krijgen een steeds groter marktaandeel, in2search heeft een leuk artikel geschreven over de groei van tablets. http://www.in2search.nl/google-adwords-op-tablets/

Wij van Voys Telecom zijn ook overgestapt op een responsive design, de resultaten daarvan hebben wij gepubliceerd. http://voys.nl/weblog/responsive-design-deel-3-de-resultaten.html

J Pieters

Continu blijven innoveren met nieuwe technieken is een must voor elk internet bedrijven. Dit is een goed voorbeeld waar de kantbeleving centraal staat.

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond