Industry Wire

Geplaatst door Adnovate

Adnovate in ‘Magic Quadrant for MRM’ van Gartner

In de woorden van Paul Broersen, algemeen directeur Adnovate: “Wij zijn zeer verheugd met onze plaatsing in het Magic Quadrant1). Wij zien het als een erkenning dat we afgelopen jaar de juiste koers hebben ingezet. Bovendien ondersteunt dit onze toekomstvisie en houdt het ons scherp om ervoor te zorgen dat onze toekomstige ontwikkelingen optimaal aansluiten bij de wensen van onze klanten en de markt.”
Over Adnovate.
Adnovate, gestart begin 2001, is de grootste aanbieder op het gebied van geautomatiseerde marketingcommunicatie oplossingen in Nederland. Het biedt haar klanten een totaalpakket aan service en technologie waardoor zij in staat zijn het maximale te halen uit hun marketingcommunicatie-inspanningen tegen veel geringere kosten. Adnovate levert haar service, vaak in samenwerking met reclame- en mediabureaus, aan o.a. TomTom, Mitsubishi, Ford, HEMA, Kia, Yamaha, Praxis, Hays, AEGON, Valvoline, Manpower, Yacht, Philips, Daf, Neckermann.com, Kijkshop, PLUS Retail en Mexx.
i Gartner “Magic Quadrant for Marketing Resource Management” by Kimberly Collins, 19 February 2010.

1) De Magic Quadrant valt onder het copyright van Gartner, Inc. 19 februari 2010 en wordt met toestemming gebruikt. De Magic Quadrant is een grafische voorstelling van een markt op een bepaald moment en voor een bepaalde periode. Het geeft Gartner’s analyse weer van hoe bepaalde leveranciers zich meten t.o.v. bepaalde marktcriteria. Deze marktcriteria zijn bepaald door Gartner. Gartner beveelt geen enkele leveranciers, product of dienst, genoemd in het Magic Quadrant, aan. Bovendien adviseert Gartner technologiegebruikers om niet uitsluitend leveranciers te selecteren die in het ‘Leaders’ Quadrant genoemd staan. De Magic Quadrant is uitsluitend bedoeld als research tool en is geen specifieke richtlijn voor actie. Gartner ontkent elke garantie, expliciet of impliciet met betrekking tot dit onderzoek, ook niet ten aanzien van de handelskwaliteiten of geschiktheid voor een specifiek doel.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht