Industry Wire

Geplaatst door BNP Paribas Fortis

BNP Paribas Fortis beloont aanpassingsvermogen van 10 bedrijven met trip naar Silicon Valley

In een wereld in verandering moeten bedrijven zich steeds sneller kunnen aanpassen. In die context lanceert BNP Paribas Fortis vanaf 23 januari 2017 ‘The Change League’. Bedrijven die een belangrijke ‘verandering’ hebben ondergaan, kunnen in deze wedstrijd een dossier indienen dat zal worden beoordeeld door een onafhankelijke jury van specialisten. De 10 deelnemers met de meest indrukwekkende verhalen winnen een speciaal samengestelde trip naar Silicon Valley, het mekka van ondernemerschap.

BNP Paribas Fortis beseft als geen ander dat de bedrijfswereld razendsnel evolueert. De bank zet dan ook hoog in op innovatie en andere aanpassingen aan de realiteit in het algemeen. Zo neemt ze verschillende initiatieven om ideeën daaromtrent aan te moedigen. Die resulteren vaak in vernieuwingen die tegemoetkomen aan de steeds veranderende noden van klanten en medewerkers.

Een van die initiatieven is de Change League-wedstrijd. Nieuwe concurrenten, nieuwe technologieën, nieuwe regelgeving, torenhoge verwachtingen van klanten: hoe gaan grote ondernemingen om met alle veranderingen die in razendsnel tempo op hen afkomen? BNP Paribas Fortis wil zijn bedrijfsklanten steunen en actief begeleiden bij deze voortdurende uitdagingen.

Op 23 januari 2017 gaat de tweede editie van ‘The Change League’ van start. Dat is een wedstrijd georganiseerd door BNP Paribas Fortis. De bekroning van de wedstrijd is een studiereis voor 10 winnaars naar Silicon Valley. Bedrijven met een omzet van minstens 7,5 miljoen euro en een maatschappelijke zetel in België kunnen deelnemen. Ten laatste op 30 april 2017 om middernacht kunnen ze een dossier indienen. Een onafhankelijke jury van specialisten (José Zürstrassen, Cédric Donck, Steven Van Belleghem, Peter Hinssen en Didier Beauvois (Voorzitter) zal vanaf dan de dossiers beoordelen en 10 winnaars aanduiden.

Twee vertegenwoordigers van de 10 bedrijven die de jury het meest overtuigen gaan van 11 november tot 18 november 2017 op inspiratiereis naar Silicon Valley. Daar gaan ze onder begeleiding van de change-goeroes Peter Hinssen en Steven Van Bellegem en van Corporate Banking -CEO Didier Beauvois op bezoek bij grote bedrijven en starters in het grootste centrum voor hightech innovatie ter wereld. Elke winnaar krijgt zo een op maat gemaakt programma en inzichten die kunnen helpen om een echte concurrentiële voorsprong uit te bouwen.

De wedstrijd wordt ondersteund door radiospots, online advertenties en mailings. De begeleidende campagne krijgt als baseline “In een wereld van verandering moeten bedrijven zich steeds sneller kunnen aanpassen”. Visueel zal zich dat vertalen in een kameleon wiens huid transformeert in die van een luipaard.

De indrukken van de tien winnaars editie 2015 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht