Bereik plaatst digitale billboards in Roosendaal

Bereik BV gaat medio juni zes digitale billboards op drukke locaties binnen de gemeente Roosendaal plaatsen. Nadat de oude billboards waren verwijderd ontstond er behoefte aan een beter alternatief. De digitale producten van Bereik vervullen die behoefte. Naast dat de gemeente Roosendaal en VVV Roosendaal informatie op de borden gaat plaatsen, is er ook ruimte voor regionale ondernemers om te adverteren.
Met dank aan het digitale karakter kunnen meerdere ondernemers op het volle formaat adverteren en vervallen de kosten van normale productie. Geen drukwerk produceren en arbeidsintensief plaatsen, maar alles online geregeld en aangestuurd. Als een onderneming partner wordt bij Bereik op een van de borden, dan is eigen beheer van het bord mogelijk. De partner kan dan vanaf eigen pc of laptop de advertentie aanpassen en heeft de mogelijkheid dagelijks nieuwe aanbiedingen te tonen.
Bereik heeft de nodige digitale objecten geplaatst. De ervaring leert dat gemeenten behoefte hebben aan nieuwe vormen van buitenreclame. Gemeenten kunnen met behulp van de digitale billboards zichzelf beter zichtbaar maken en de adverteerders hebben meer mogelijkheden in de uitingen. Bereik ziet de resultaten van digitale alternatieven en is enthousiast. “Die digitale borden worden het helemaal, zeker met de huidige beeldkwaliteit.” zegt Mick Klootwijk, directeur bij Bereik. “Ook hebben die billboards veel meer mogelijkheden omdat de uitingen ieder moment vernieuwd kunnen worden. Daar heeft elke ondernemer en elke gemeente baat bij.”
Geïnteresseerden kunnen op de website van Bereik de locaties in Roosendaal bekijken, inclusief visuele voorbeelden.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.