Deel dit artikel
-

T-Mobile Nederland groeide het afgelopen kwartaal met 60.000 mobiele postpaid klanten

T-Mobile Nederland groeide het afgelopen kwartaal met 60.000 mobiele postpaid klanten. Over een heel jaar heeft het bedrijf zelfs 250.000 abonnementen afgesloten.

‘We hebben nog nooit zo weinig klanten zien vertrekken naar andere operators en hebben nog nooit zo veel klanten ons bij vrienden en familie aanbevolen,’ schrijft directeur Søren Abildgaard op de site van zijn bedrijf.

Vorig jaar om deze tijd veranderde T-Mobile van strategie. Het bedrijf ging grotere dan wel onbeperkte databundels aanbieden voor lagere tarieven.

Ook het B2B vast-mobiele aanbod trekt tienduizenden klanten per kwartaal en ook in deze markt is T-Mobile volgens Abildgaard langzaam maar zeker een ‘verstorende factor’. Dit is een markt die sterk gedomineerd wordt door de decadente duopolisten KPN en VodafoneZiggo. Zakelijke klanten smeken echter om meer flexibiliteit en transparantie en hekelen het feit dat zij de enorme overhead van deze ondernemingen moeten betalen. Kosten die geen waarde toevoegen.

T-Mobile volgt vastberaden de ingeslagen weg, ook in de komende jaren, belooft Abildgaard . ‘Contracten voor honderden miljoenen aan investeringen in ons netwerk zijn getekend en het landelijk Internet-of-Things netwerk is inmiddels uitgerold (het eerste ter wereld).’

Deel dit bericht

1 Reactie

tony

ik mis het woordje ‘advertentie’ boven dit artikel vol met tendentieuze en niet-onderbouwde statements.

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond