Hill+Knowlton Strategies Nederland wint internationale communicatieprijs voor Takeaway.com beursgang

Amsterdam, 14 juli 2017 – Met haar communicatiestrategie voor de beursgang van Takeaway.com heeft Hill+Knowlton Strategies Nederland een Golden World Award for Excellence (GWA) gewonnen in de categorie Financial services & investor relations. Deze Awards worden toegekend voor werk in communicatie en public relations dat voldoet aan de hoogste standaarden in het vakgebied. De internationale prijs wordt ieder jaar uitgereikt door de International Public Relations Association (IPRA), de wereldwijde beroepsvereniging voor communicatieprofessionals.
Hill+Knowlton ontwikkelde de communicatiestrategie voor de zeer succesvolle beursgang van Takeaway.com, het moederbedrijf van Thuisbezorgd.nl, aan EURONEXT Amsterdam. Een belangrijk onderdeel was het onder de aandacht brengen van het bedrijf, de internationale groeistrategie, het business model en de belangrijkste investeringscriteria van Takeaway.com bij alle relevante stakeholders. De communicatiestrategie en begeleiding door Hill+Knowlton zorgde voor ongeëvenaarde aandacht van media en opinieleiders en steun van investeerders en andere belangrijke stakeholders voor de beursgang van Takeaway.com.
De communicatiestrategie werd ontwikkeld en uitgevoerd door een team van communicatieprofessionals onder leiding van Sabine Post – de Jong, Board Director en Practice Lead van de Financial+M&A Practice van Hill+Knowlton in Nederland.
“We zijn ontzettend trots dat we mochten bijdragen aan het succes van de beursgang van Takeaway.com. Deze belangrijke internationale communicatieprijs is daarbij een mooie erkenning. De beursgang is een goed voorbeeld van het creëren van deal- en IPO-acceptatie bij alle stakeholders, waar Hill+Knowlton Strategies zich door kenmerkt. Het bevestigt de leidende positie en expertise die Hill+Knowlton in Nederland heeft op het gebied van M&A transacties en IPO’s”, aldus Sabine Post – de Jong.
Over Hill+Knowlton Strategies
Hill+Knowlton Strategies B.V. (www.hillandknowlton.nl) is sinds 1972 een toonaangevend communicatieadviesbureau in Nederland, werkzaam voor zowel nationaal als internationaal opererende bedrijven en hun besturen. Hill+Knowlton helpt klanten met communicatievraagstukken op momenten dat het er echt om gaat. Het bureau is onderdeel van het wereldwijde netwerk van Hill+Knowlton Strategies met 85 kantoren in 45 landen.
Over de IPRA Golden World Awards for Excellence
Het jaarlijkse IPRA Golden World Awards-initiatief erkent sinds 1990 uitmuntend werk in communicatie en public relations, wereldwijd. Winnaars van de onderscheiding laten zien dat zij voldoen aan de hoogste internationale standaarden in communicatie. De IPRA Golden World Awards wordt uitgereikt door de International Public Relations Association (IPRA), de wereldwijde beroepsorganisatie voor communicatie- en public relations professionals. De uitreiking van de 2017 Awards vindt plaats op 13 oktober 2017 tijdens het Gala in Sofia.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.