Industry Wire

Geplaatst door SEOshop Group B.V.

SEOshop Platinum sponsor Webwinkel Vakdagen 2012

Geldrop, 21 oktober 2011 – E-commerce platform SEOshop is Platinum sponsor van de Webwinkel Vakdagen 2012. Zij toont daarmee haar grote vertrouwen in de e-commerce vakbeurs, die haar zesde succesvolle editie ingaat.

Sinds twee jaar werkt SEOshop nauw samen met eFusion. Het bedrijf achter succesvolle concepten als Smashingprints.com, Sportshoes.com en vele andere maatwerk webwinkels. Gezamenlijk willen zij laten zien wat een e-commerce ‘in the cloud’ voor webwinkeliers kan betekenen.

Ecosysteem voor webwinkels
De motivatie voor het sponsorschap hangt voor SEOshop samen met de ambitie om hét ecosysteem voor webwinkels te worden. CEO Ruud Stelder zegt hierover: “SEOshop is inmiddels één van de grootste SaaS e-commerce platforms van de Benelux. De afgelopen jaren heeft SEOshop een enorme groei doorgemaakt en onzer inziens zou het platform de basis moeten zijn van ieder design bedrijf. Het afgelopen jaar is er achter de schermen hard gewerkt aan het open stellen van het SEOshop platform door middel van het integreren van een uitgebreide API en template engine, kortom: een walhalla voor programmeurs en designers. De Webwinkel Vakdagen is de belangrijkste beurs van de e-commerce branche. Daarom is het voor ons dé plek om onze mogelijkheden aan het grote publiek te tonen”.

Talrijke partnermogelijkheden Het nieuwe ecosysteem van SEOshop zorgt voor een full-service benadering ‘in the cloud’ waarin klanten, partnerbedrijven en solution providers centraal staan. De mogelijkheden voor partners zijn talrijk: SEOshop werkt met partners in onder meer maatwerk design, consultancy, logistiek en bedrijven die apps of connectors met ERP systemen maken. Het komend jaar hoopt SEOshop honderden nieuwe agency partners aan te sluiten om haar klantengroep nog beter te bedienen.
Internationale ambities
SEOshop heeft ook plannen voor een internationale expansie. Dit jaar nog breidt het platform uit naar Duitsland en Spanje. “Onze expansie zorgt voor een internationale community en een goede basis voor webwinkels met internationale ambities” aldus Ruud Stelder.

http://www.webwinkelsoftware.nl

Over de Webwinkel Vakdagen
De Webwinkel Vakdagen is al vijf jaar lang dé vakbeurs in de Benelux voor de groeiende e-commerce sector. Een online strategie is inmiddels geen keuze meer voor bedrijven maar een zelfsprekendheid. De Webwinkel Vakdagen toont hen een overzicht van alle oplossingen die nodig zijn voor blijvend e-commerce succes: van software tot betaling en van logistiek tot klantcontact. Meer dan 200 exposanten op het gebied van e-commerce en online marketing presenteren zich op de beurs aan de naar verwachting 10.000 bezoekers. Ook is er een uitgebreid congresprogramma met sprekers uit binnen- en buitenland.
De zesde editie van de Webwinkel Vakdagen vindt plaats in de jaarbeurs Utrecht op 25 en 26 januari 2012. Bezoek aan de beurs is gratis na voorregistratie op www.webwinkelvakdagen.nl

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht