Industry Wire

Geplaatst door Infor

Infor opgenomen als Leader in Customer Relationship Management Value Matrix van Nucleus Research

Barneveld, 16 november 2017 – Infor, een leverancier van branchespecifieke cloudapplicaties, is wederom opgenomen als Leader in de Customer Relationship Management (CRM) Technology Value Matrix van Nucleus Research. De matrix weerspiegelt de vooruitgang die leveranciers hebben geboekt en toont hun onderscheidende vermogen op mobiel gebied, qua social selling mogelijkheden en als industry accelerators.1

Infor CRM is een applicatie binnen de Infor Customer Experience Suite, die moet zorgen voor afstemming en operationele efficiëntie tussen alle afdelingen. Daarnaast moet het de uitvoer van de strategie optimaal ondersteunen en consistente klantervaringen bieden, zodat de klant- en merkloyaliteit in een groot aantal sectoren kan worden vergroot. Naast Infor CRM bestaat de suite ook uit: Infor Configure Price Quote, Infor Contract Lifecycle Management, Infor Interaction Advisor, Infor Marketing Resource Management, Infor Omni-channel Campaign Management, Infor Rhythm, een cloudgebaseerd B2B-engagementplatform, Infor Sales Intelligence for CRM en Marketo Marketing Automation.

“Met ingebouwde intelligence, Internet of Things (IoT) frameworks, mobiele vooruitgang en investeringen in usability blijft de strijd in de CRM-markt fel,” aldus Rebecca Wettemann, vice president bij Nucleus Research. “Infor CRM biedt robuuste functionaliteit en een branchespecifieke benadering die minimale aanpassingen vereisen. En dat terwijl het ook mobiele opties, industry accelerators en social selling mogelijkheden biedt. Dat draagt allemaal bij aan de erkenning van Infor als leader.”

Na het uitbrengen van de Value Matrix for CRM van afgelopen jaar vond er een aantal ontwikkelingen plaats. Zo nam Infor het cloud-native business intelligence en analytics-platform Birst over, en in juli werd de beschikbaarheid van Coleman en Infor Concierge aangekondigd. Daarnaast sloot het bedrijf een partnership met LinkedIn om Infor-gebruikers te voorzien van LinkedIn Sales Navigator CRM Widgets.1

“Tegenwoordig is het belangrijk dat bedrijven op een waardevolle manier met klanten kunnen communiceren. Wanneer we nieuwe producten en updates ontwikkelen, vragen we onze klanten wat ze nodig hebben en hoe we ze kunnen helpen hun operationele doelen te bereiken,” aldus Jason Rusforth, vice president en general manager, Infor Customer Experience. “Deze erkenning door Nucleus Research bekrachtigt onze inzet om oplossingen te maken die tegemoetkomen aan de branchespecifieke behoeften van onze klanten. Het inspireert ons om innovatieve en moderne applicaties te blijven creëren, die inspelen op de huidige en toekomstige zakelijke wensen en eisen van onze klanten.”

Voor meer informatie, zie: http://www.infor.com/product-summary/cx/infor-crm/.

1 Nucleus Research, CRM Technology Value Matrix 2H2017, Kelsey Anspach & Rebecca Wettemann, oktober 2017.

Over Infor

Infor bouwt zakelijke branchespecifieke software die geschikt is voor de cloud. Het bedrijf telt 16.000 medewerkers en heeft 90.000 klanten in meer dan 170 landen. Voor meer informatie, zie www.infor.com.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht