Richard de Jong nieuwe Creative Director Wavemaker

Amsterdam, 22 januari 2018, Niels Langereis, Managing Director Wavemaker Content heeft vandaag bekend gemaakt dat Richard de Jong de nieuwe Creative Director is geworden van Wavemaker. Richard de Jong zal hiermee Creatief eindverantwoordelijk worden voor het werk van Wavemaker.
Niels Langereis, Managing Director Wavemaker Content: “Als creatief label, dat zich focust op Digital Creativiteit en doorvertalingen van thema campagnes naar digitale kanalen en Influencer marketing waren we op zoek naar een zwaargewicht op het gebied van creativiteit. Richard is een ervaren man die weet hoe hij een bureau en team moet ontwikkelen. Ik geloof dat we met hem echt kunnen gaan bouwen aan een toekomst waarin content een steeds belangrijkere rol speelt in de driehoek van Media, Content en Technologie.“
Over Richard de Jong
Als 1 van de oprichters van Qi Ideas en oud Creatief Directeur van o.a. FHV BBDO, neemt Richard meer dan 20 jaar ervaring mee aan bureauzijde, van digitale creative agencies tot grote reclamebureaus en werkte de afgelopen twee en een half jaar als creatief directeur van reclamebureau Scheepens.
Richard de Jong over zijn nieuwe functie: “Ik kijk ernaar uit om bij Wavemaker een bijdrage te leveren aan onderscheidend werk op het snijvlak van media, content en technologie. Wavemakers ideologie “Designed to be desired” sluit aan bij mijn filosofie dat ons werk consumenten in beweging kan en moet zetten. Ik kan niet wachten om samen met het enthousiaste team opvallende golven te creëren.”
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.