Industry Wire

Geplaatst door XSARUS

Zijerveld kiest CONTENTSERV om productinformatie te beheren, implementatie door XSARUS

Zijerveld, totaalaanbieder van Hollandse en buitenlandse kaas- en aanverwante producten kiest voor de Product Informatie- en Digital Asset Management (PIM/DAM) oplossing van CONTENTSERV met XSARUS als implementatiepartner.

Erwin Bisschoff, Supply Chain Director bij Zijerveld: “De noodzaak voor een oplossing rondom het managen van productinformatie is groot binnen Zijerveld. “We hebben te maken met een grote hoeveelheid aan dataverwerking.”

“Onze huidige systemen bieden te weinig functionaliteiten om dit efficiënt te kunnen managen. Er gaat op dit moment erg veel tijd verloren aan het verwerken van nieuwe en aanverwante producten. Tevens hebben we te maken met wettelijke kaders en verplichte informatie over allergenen. Deze informatie moet in meerdere talen beschikbaar zijn en landspecifiek gemaakt worden. Waar nu heel erg veel handmatig werk wordt verzet, verwachten we straks met CONTENTSERV veel makkelijker en sneller productinformatie te kunnen verwerken zodat we nog meer kunnen focussen op het laten groeien van de kaascategorie”, aldus Jan van Popering, Market Unit Manager Retail & Online bij Zijerveld.

Keuze voor CONTENTSERV
De keuze voor het pakket van CONTENTSERV was snel gemaakt. Erwin Bisschoff, Zijerveld: “Dit pakket biedt een perfecte oplossing voor onze productinformatie uitdagingen. We hebben te maken met een groot aantal verschillende kanalen. Niet alleen kunnen we straks met één systeem werken; het verwerven, verrijken en publiceren zal aanzienlijk sneller verlopen en minder foutgevoelig zijn.”

Met de keuze voor CONTENTSERV kan Zijerveld ook voorzien in de behoeften van haar afnemers om productinformatie conform GS1 aan te leveren. GS1 is een van de belangrijkste datakwaliteit standaarden in de foodservice sector en wordt ook steeds belangrijker in andere sectoren.

“De foodservice sector heeft niet alleen te maken met een verscheidenheid aan compliance richtlijnen op het gebied van voedselveiligheid”, licht Harry van Rossum, Sr. Sales Director CONTENTSERV toe. “Zijerveld wil zich met een hoger niveau van productinformatie ook in een omnichannel marketing wereld kunnen onderscheiden van anderen.”

Implementatiepartner XSARUS
De implementatie van CONTENTSERV binnen de Zijerveld organisatie neemt XSARUS voor haar rekening. Erwin Bisschoff, Zijerveld: “XSARUS heeft zich gepresenteerd als een zeer professionele en betrouwbare partij met veel ervaring in complexe IT-vraagstukken. De hands-on mentaliteit en de persoonlijke klik gaven de doorslag om voor deze implementatiepartner te kiezen.”

CONTENTSERV
CONTENTSERV’s toonaangevende softwareoplossingen bieden retailers en merkfabrikanten de mogelijkheid om hun productinhoud centraal te organiseren en te optimaliseren. Daarmee stellen zij klanten in staat om een ​​unieke, emotioneel inspannende productervaring over alle touchpoints te bieden.

Meer dan 300.000 gebruikers in 89 landen maken gebruik van CONTENTSERV’s softwareoplossingen. CONTENTSERV bedient organisaties als Vink Kunstoffen, Trust International, Novy, BergHOFF, Sanoma, Siemens, Vaillant, Villeroy & Boch, Miele en Edeka. Forrester positioneert CONTENTSERV als “Strong Performer” in het Forrester Wave Q4 2016 rapport.

XSARUS

Met ruim 17 jaar ervaring is XSARUS inmiddels uitgegroeid tot een expert in het vak. Niet voor niets werden ze in 2017 door vakblad Emerce uitgeroepen tot nummer 3 in de Emerce 100 categorie Beste E-commercebureaus van Nederland. Met 70 medewerkers is XSARUS een ambitieuze speler op het terrein van Omnichannel E-commerce (op basis van Magento 2 en het inhouse ontwikkelde TableTop platform), Product Informatie Management (inRiver en CONTENTSERV), Business Intelligence for E-commerce, Marketing en UX. Van advies tot ontwerp, van realisatie tot beheer. Geen grote verhalen, maar aanpakken; alleen het resultaat telt. Uit passie voor het vak en echte interesse in de klant.

XSARUS werkt onder andere voor: Wehkamp, Omoda, JBC, Travelbags, Sacha, Manfield, Trust International, PON.Bike, Eijerkamp, Noppies, Sunware, Roobol, REV’IT!, Dille & Kamille, Le Ballon, Invito, Agrimarkt, Daka, en ViaVai.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht