Industry Wire

Geplaatst door feelgoodbrands

Nieuwe online platform ‘feelgoodbrands’ brengt inspirerende merkverhalen

Vandaag is de officiële kick-off van feelgoodbrands.nl, een nieuw online platform voor inspirerende merkverhalen en merken met een missie. Feelgoodbrands schrijft wekelijks over het verhaal achter een merk en selecteert iedere maand een ‘feelgoodbrand of the month’. Hierbij draait alles om de visie, de motivatie en de passie. In een interview met de ondernemer of initiator vertelt deze over de drijfveer of droom waaruit een idee is geboren en neemt de lezer mee op de weg naar succes, inclusief alle valkuilen en mijlpalen. Het begrip merk wordt ruim genomen, feelgoodbrands.nl beperkt zich niet tot de letterlijke betekenis. Ook een persoon of een campagne kan een feelgoodbrand zijn. Het allereerste ‘feelgoodbrand of the month’ is JUNIQE.

JUNIQE brengt kunst dichterbij
Feelgoodbrand JUNIQE is in 2014 in Berlijn gestart door drie jonge ondernemers met een missie: kunst bereikbaar maken voor een brede doelgroep. In samenwerking met kunstenaars uit de hele wereld wordt een collectie samengesteld die verkrijgbaar is via een goed ingerichte inspiratie site & shop. JUNIQE creëert wanddecoratie, schrijfwaren, kleding en accessoires. Inmiddels werkt het bedrijf samen met 600 internationale kunstenaars en telt meer dan 100 medewerkers.

CEO Jessica Lange vertelt het JUNIQE-verhaal op feelgoodbrands.
Feelgoodbrands.nl is een initiatief van Gerdri ten Dolle, oud-journalist en oprichter van communicatiebureau CommuniGate. ‘Vanuit mijn dagelijkse werk en dankzij een gezonde dosis nieuwsgierigheid kom ik regelmatig in contact met merken en ondernemers. Achter menig product of dienst blijkt vaak een geweldig verhaal schuil te gaan. Als gebruiker krijg je die lang niet altijd mee, maar juist de drijfveer, de motivatie en passie vormen een rijke bron van inspiratie. Daar gaan wij naar op zoek en die verhalen delen we op feelgoodbrands.’

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht