FashionMania mikt op verdubbeling van aantal abonnees

Op dit moment is FashionMania bezig met het opstellen van het bedrijfsplan voor de komende jaren en een belangrijk onderdeel daarvan is het werven van nieuwsbriefleden. “Wij willen meer met e-mailmarketing gaan doen en onze klanten beter leren kennen.”, vertelt Simona Kaaijk, mede-oprichtster van FashionMania. “Want we zien dat toch 24% van onze abonnees de nieuwsbrief bekijkt en zo’ 15% klikt door. Maar dat moet wel meer worden!” Met behulp van de statistieken en split-run testing binnen Copernica Marketing Software onderzoekt FashionMania wat werkt en wat niet en kunnen zij een krachtig mailmarketingbeleid voeren.
Over FashionMania:
FashionMania is al bijna twee jaar een feit! FashionMania is opgericht door twee
half-Italiaanse zusjes die houden van mode en fashion, maar een goede prijs belangrijk vinden. FashionMania is een betaalbare webshop met mooie basics, trendy kleding,
accessoires en tassen met een goede prijs-kwaliteitverhouding.
Over Copernica Marketing Software:
Copernica is dé meest complete marketing software voor campagnes met e-mail, webpagina’s, sms en PDF. Kijk voor meer informatie op www.copernica.com.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.