14 t/m 16 november: Start kaartverkoop Social Media Week Holland in Den Haag

Van 14 tot en met 16 november wordt in het COMM, museum voor communicatie in Den Haag, Social Media Week Holland (#SMWNL) georganiseerd. Dit jaar brengt Social Media Week met het wereldwijde thema ‘Closer’ een ode aan connectiviteit en de kracht die technologie biedt om mensen dichter bij elkaar te brengen. Naast Den Haag vindt Social Media Week in november ook plaats in Londen, Durban, Toronto en Zürich. Met COMM, museum voor communicatie, als hoofdlocatie biedt #SMWNL een boutique-event met toonaangevende sprekers en inhoudelijk programma, waar tegelijkertijd successen én fuck-ups gevierd worden. Voor meer informatie zie www.smwnl.org.
Bron: Social Media Week New York
Verbinden en inspireren
Dit jaar wordt voor het eerst Social Media Week in Den Haag georganiseerd. Tijdens de week staat verbinden en inspireren centraal. Maarten Reijgersberg (voorzitter van Stichting #SMWNL en #eindbaas bij RauwCC) is één van de sprekers tijdens het event en verheugt zich op een week vol nieuwe inzichten: ”Vandaag hebben we onze partners en sponsoren verwelkomt op de locatie waar we in november samenkomen, om alvast een klein voorproefje te krijgen. Hiermee kondigen we met trots de kaartverkoop aan. Voor de earlybirds is er 50% korting gereserveerd tot en met eind augustus. De komende weken zullen wij meer bekendmaken over het programma.”
Programma
Woensdag 14 november van 9.00 tot 18.00 uur
Dagprogramma ‘Social & Innovation in Government’
Donderdag 15 november van 9.00 tot 18.00 uur
Dagprogramma ‘Social & Innovation in Business’
Vrijdag 16 november van 9.00 tot 18.00 uur
Dagprogramma ‘Social & Innovation in Education’
Locatie
COMM
Zeestraat 82
2518 AD Den Haag
Nederland
Over Social Media Week
Social Media Week vindt jaarlijks in vierentwintig steden wereldwijd plaats. Het is een van ‘s werelds toonaangevende conferenties én een inspirerend nieuwsplatform. Social Media Week biedt merken, bureaus en technologieleveranciers de nieuwste inzichten en trends op het gebied van marketing, communicatie, social media, technologie en innovatie. En toegang tot een wereldwijde community van communicatieprofessionals.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.