Amersfoort, 29 augustus 2018 – Djoeke Dekker (25) is als Brand & Marketing Coördinator gestart bij FlowFabric, expert in ontwikkeling van businessapplicaties. In deze rol is zij verantwoordelijk voor het verder optimaliseren en uitbouwen van de marketingactiviteiten en het verhogen van de brand awareness. Het betreft een nieuwe functie binnen de organisatie, dus de eerste stap is het creëren van een strategisch plan. Het eerste doel is het verhogen van de online zichtbaarheid.
Voor haar overstap naar FlowFabric was Djoeke werkzaam als redacteur en vervolgens als hoofdredactrice van het healthplatform VivOnline. Hier heeft zij brede ervaring opgedaan op het gebied van tekstschrijven, het bedenken en realiseren van marketingcampagnes en het managen van diverse social media-kanalen. Daarnaast was zij verantwoordelijk voor de aansturing van de redactie.
Djoeke Dekker over haar aanstelling bij FlowFabric: “Ik heb bewust gekozen voor een overstap naar de B2B-markt, omdat ik me meer wilde richten op kennisdeling. FlowFabric sprak me vanaf de eerste kennismaking direct aan. Het is geen logge IT-organisatie, maar een creatieve club met hele enthousiaste specialisten. Mijn belangrijkste doel is dan ook om de buitenwereld te laten zien wat voor gave organisatie FlowFabric is. Met klanten in de retail, wholesale, bouw, industrie en zakelijke dienstverlening bedienen we een gevarieerde doelgroep. Ik zie het als een mooie uitdaging om de brand awareness binnen deze markten verder te verhogen.”
Kjeld Cornelissen, oprichter en CEO van FlowFabric: “FlowFabric is opgericht in 2012 en heeft de laatste jaren een flinke groei doorgemaakt. Dit is dan ook een mooi moment om onze marketingactiviteiten verder te professionaliseren. Met de toevoeging van Djoeke aan ons team hebben we hier een belangrijke eerste stap in gezet.”